English

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان خبر داد

افتتاح تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید اردستانی در آبان ماه

مدیر منطقه 14 شهرداری اصفهان از افتتاح تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید اردستانی در آبان ماه سال جاری خبر داد.

افتتاح تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید اردستانی در آبان ماه

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علی شمسی با اشاره به پیشرفت 35 درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی گفت: این تقاطع آبان ماه سال جاری افتتاح می شود. 

وی با اشاره به اینکه 35 درصد از اجرای تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی تکمیل شده و دیواره ها و قسمت اصلی روی اتوبان ساخته شده است، اظهار کرد: کل هزینه این تقاطع شامل اجرا و آزادسازی 105 میلیارد تومان برآورد شده است که نهایتا تا آبان ماه امسال آماده بهره برداری خواهد بود.

شمسی ادامه داد: تاکنون برای آزادسازی تقاطع غیرهمسطح و 6 کیلومتر ادامه خیابان فرزانگان و خیابان 900 متری حدود 60 میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیر منطقه 14 شهرداری اصفهان افزود: با توجه به اینکه تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی بخشی از حلقه چهارم حفاظتی شهر اصفهان است و ادامه این حلقه در این قسمت به شهرستان برخوار منتهی می شود، خیابانی به نام ادامه فرزانگان به این بخش متصل کردیم که طول این خیابان 5 کیلومتر و عرض آن 36 متر است.

شمسی اظهار کرد: تاکنون جمعا 300 هزار مترمربع آزادسازی به منظور ساخت تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی در منطقه 14 صورت گرفته است. 

وی با اشاره به اینکه ورزشگاه رستم در محله ارزنان به وسعت یک هزار و 750 متر شامل سالن توپ و تور است، گفت: هزینه اجرایی این طرح نیز 7 میلیارد تومان و هزینه آزادسازی 3 میلیارد تومان است. 

افتتاح سالن های ورزشی رستم و سهراب منطقه 14 تا اواخر سال 98 

مدیر منطقه 14 اصفهان در خصوص دیگر طرح ورزشی منطقه 14 شامل سالن سهراب نیز افزود: این طرح یک سالن وزنی به مساحت یک هزار و 400 مترمربع است که هزینه اجرایی آن پنج میلیارد تومان و هزینه آزادسازی هم دو میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: سالن های رستم و سهراب تا اواخر سال 98 به بهره برداری می رسد.

شمسی در مورد پیشرفت پروژه ساخت خیابان منتظر المهدی نیز گفت: طول خیابان منتظر المهدی حدود 350 متر و عرض آن 24 متر است که بازگشایی گره ترافیکی محله امام خمینی (ره) منطقه 14 را به دنبال دارد.

وی افزود: هزینه اجرایی خیابان منتظر المهدی حدود 800 میلیون تومان بوده و 10 میلیارد تومان هم صرف آزادسازی شده است.

مدیر منطقه 14 شهرداری اصفهان با بیان اینکه منطقه 14 به یک منطقه کارگاهی و عمرانی تبدیل شده که تاثیر زیادی در توسعه این منطقه دارد، اضافه کرد: چهار ایستگاه خط دوم قطار شهری اصفهان در منطقه 14 اجرایی می شود، این چهار ایستگاه پیشرفت فیزیکی خوبی داشته است، در اولین ایستگاه که ایستگاه دارک است 300 متر حفاری تونل با دستگاه «تی بی ام» صورت گرفته است.  

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه