English

استاندار اردبیل:

رئیس جمهور به اردبیل سفر می‌کند

استاندار اردبیل گفت: با هدف تبیین مطالبات و ظرفیتهای استان اردبیل به ریاست جمهور آقای روحانی قریب الوقوع به اردبیل سفر می‌کند.

رئیس جمهور به اردبیل سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، اکبر بهنامجو در نشست مطبوعاتی خود با خبرنگاران از سفر قریب الوقوع رئیس جمهور ایران به استان خبر داد و افزود : قبل از سفر رئیس جمهور به اردبیل ، در روزهای نهم و دهم مرداد ماه جلسه ویژه گروه اقتصادی نهاد ریاست جمهور با مدیران بانکی کشور برگزار می شود و فرصت مهمی است تا مطالبات و ظرفیتهای استان اردبیل در این نشست بیان شود.

وی افزود : در سفر رئیس جمهور به استان حجم ریالی طرحهای افتتاحی بالغ بر 3 هزار میلیارد تومان خواهد بود.

استاندار اردبیل دو مسئله اساسی استان را چهارخطه کردن راه های اصلی و دیگری توسعه شبکه آبرسانی به روستاها اعلام کرد و گفت : امسال بیش از 200 کیلومتر از 730 کیلومتر راه اصلی استان چهار خطه می شود و هر سال 50 کیلومتر بر آن افزود می شود .

بهنامجو ادامه داد : برای کاهش مهاجرتهای روستائیان و تامین رفاه آنها 450 میلیارد تومان اعتبار برای آبرسانی به روستاهای استان تخصیص می یابد.

استاندار اردبیل در جمع خبرنگاران اذعان داشت: اقدامات و جذب اعتبار بسیار خوبی در احیای واحدهای صنعتی راکد انجام گرفته است بطوری که 35 درصد واحدهای راکد صنعتی استان به 19 درصد تقلیل خواهد یافت.

بهنام جو از روند اجرایی طرح راه آهن اردبیل ابراز رضایت کرد و گفت : راه آهن در موعد وعده داده شده به عنوان طرح مادر استان به بهره برداری می رسد.

وی بر ضرورت اخلاقمداری و کاری بودن مدیران استان تاکید کرد و افزود : همگرایی و دوری از سیاسی بازی ها جزو الویت هاست و مدیران نباید در انجام وظایف محوله سهل انگاری کنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه