English

در ۴ ماهه ابتدای سال انجام شد؛

حضور بیش از ۴۰ هزار نفر در آزمون های استان اصفهان

رییس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان از حضور بیش از 40 هزار نفر در آزمون های استان در 4 ماهه ابتدای سال خبر داد.

حضور بیش از 40 هزار نفر در آزمون های استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مسعود دانشمند گفت: 43 هزار و 812 نفر در آزمون های الکترونیکی، هماهنگ، تفاهم نامه، صنعت ساختمان،  اصناف و آزمون متقاضیان تمدید و تعویض در 4 ماهه امسال حضور یافتند.

وی افزود: در راستای اجرای آزمون های کتبی به صورت الکترونیکی از سند راهبردی مهارت و فناوری و همچنین ابلاغ دستورالعمل در سالجاری تعداد  19 هزار و 743 نفر در 270 حرفه در محل سالنهای سنجش الکترونیک استان اصفهان شرکت نموده اند.

دانشمند بیان داشت: همچنین تعداد 8 هزار و 202 نفر در آزمون های کتبی هماهنگ، تعداد 612 نفر در آزمونهای تفاهم نامه صنایع دستی و قالی بافی، تعداد 2 هزار و 118 نفر در آزمونهای صنایع ساختمان و 538 نفر در آزمون های اصناف در آزمون شرکت کردند.

 وی گفت: در این مدت 12 هزار و 600 نفر جهت تمدید و تعویض گواهینامه های قدیمی مراجعه نموده و در مجموع 43 هزار و 813 نفر در 4 ماهه سال 98 در آزمونهای سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای شرکت نموده اند .

رییس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان گفت: به منظور به روز رسانی و ارتقاء بانک سوال و پروژه محور نمودن آزمونها تعداد 40 هزار و 500 سوال کتبی و 118 پروژه عملی طراحی و وارد بانک سوال ملی کشوری گردیده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه