English

نهمین نمایشگاه صنعت گردشگری و هتلداری در اصفهان برگزار می شود

معاون مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان گفت: نهمین نمایشگاه صنعت گردشگری و هتلداری اصفهان، همزمان با اولین نمایشگاه تجهیزات هتل، رستوران، فست فود و کافی شاپ 2 تا 5 خرداد ماه 96 در محل نمایشگاه های استان اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار می شود.

نهمین نمایشگاه صنعت گردشگری و هتلداری در اصفهان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، جلیلی افزود: این نمایشگاه در چهار سالن نمایشگاهی به وسعت 8500 متر مربع فضای نمایشگاهی و با حضور یکصد مشارکت کننده از استان های اصفهان، تهران، خراسان رضوی، اردبیل، مازندران و چهارمحال بختیاری برگزار می شود که از نظر فضای فیزیکی نسبت به سال گذشته در حدود 30 درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: حضور آژانس ها و دفاتر مسافرتی، هتل ها، مراکز سیاحتی و تفریحی، مراکز بوم گردی، انجمن ها، نشریات و ارایه دهندگان خدمات و تجهیزات هتلینگ، رستوران، فست فود و کافی شاپ، این نمایشگاه را به فضایی رقابتی برای ارایه آخرین دستاوردها و خدمات این صنعت و زیرشاخه های آن تبدیل می کند.

معاون مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان گفت : همچنین حضور سفارت روسیه، سفارت اندونزی و سفارت مالزی در قالب مشارکت کننده و برگزاری همایش گردشگری پایدار برای توسعه و همایش استارتاپ و کارآفرینی در گردشگری از ویژگی های این نمایشگاه است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی