English

عباس میرزاد:

امیدوارم شاهد توسعه وحدت شیعه و سنی در هرمزگان باشیم

سرپرست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: امیدوارم باوقار با تداوم عملکرد مناسب گذشته، وحدت و انسجام شیعه و سنی را در هرمزگان افزایش دهد.

امیدوارم شاهد توسعه وحدت شیعه و سنی در هرمزگان باشیم

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عباس میرزاد سرپرست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان صبح امروز در آئین تکریم و معارفه ریاست دفتر امور اهل سنت نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان، گفت: بیش از هر زمان دیگری به وحدت نیاز داریم و این روزها باید به فکر تقویت آن باشیم تا نیرنگ‌های دشمنان را خنثی کنیم.

وی با بیان اینکه حضور باشکوه علمای اهل سنت در این جلسه نشان‌دهنده وحدت و همدلی علمای شیعه و سنی در استان هرمزگان است، تصریح کرد: امیدوارم این گردهمایی‌ها بابی باشد تا این وحدت و همدلی‌ها را تقویت کنیم و سبب تقویت انسجام در کشور باشیم.

میرزاد با تقدیر از دفاع قاطعانه سپاه پاسداران از مرزهای کشورمان، خاطرنشان کرد: بیداری اسلامی لازمه جهان اسلام است و امیدوارم به این بیداری برسیم که مسلمین جایگاه واقعی خود را کسب کنند.

سرپرست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با تقدیر از زحمات رضایی (ریاست سابق دفتر امور اهل سنت نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان)، اضافه کرد: امیدوارم باوقار (ریاست جدید دفتر امور اهل سنت نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان) بتواند عملکرد مناسب گذشته را تداوم بخشد و شاهد ترقی و توسعه وحدت و انسجام شیعه و سنی در استان هرمزگان باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی