English

مدیر کل میراث فرهنگی اردبیل:

۳۵ واحد بومگردی در سطح استان اردبیل فعال است

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: 35واحد بومگردی در سطح استان فعال است و توسعه واحدهای بومگردی در سطح استان با توجه به قابلیت های تاریخی و طبیعی اردبیل جز اولویت های ما در اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل است.

35 واحد بومگردی در سطح استان اردبیل فعال است

به گزارش  خبرگزاری موج اردبیل، نادر فلاحی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت:در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش پانزده برابری اقامت در واحدهای بوم گردی استان اردبیل داشتیم.

وی افزود: در سه ماهه نخست سال قبل حدود 830 نفر در واحدهای بومگردی در سطح استان اقامت داشتند که این میزان در سال جاری به بیش از هزار و 200 نفر رسیده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اشاره به اینکه اکنون 35 واحد بومگردی در سطح استان فعال است، تصریح کرد: توسعه واحدهای بومگردی در سطح استان با توجه به قابلیت های تاریخی و طبیعی اردبیل جز اولویت های ما در اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل است.

فلاحی ادامه داد: واحدهای اقامتی استان اردبیل باید پاسخگویی تمامی ذایقه ها و سلایق مختلف در حوزه گردشگری باشد و در این خصوص تسهیلات ویژه ای برای ایجاد کنندگان واحدهای بومگردی اعطا می شود.

وی با اشاره به اینکه توسعه بومگردی می تواند به اقتصاد مناطق روستایی و جوامع محلی کمک کند، اضافه کرد: توسعه واحدهای بومگردی از شمال تا جنوب استان سیاست اصلی ما در این حوزه خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه