English

قاسم جان‌بابایی:

تامین تجهیزات پزشکی و درمانی در سطح کشور اولویت اساسی است

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اهمیت به مسئله تامین تجهیزات پزشکی و درمانی در سطح کشور به عنوان یک اولویت اساسی و مهم مطرح بوده است.

تامین تجهیزات پزشکی و درمانی در سطح کشور اولویت اساسی است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، قاسم جان‌بابایی معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ظهر امروز در دیدار با استاندار اردبیل اظهار داشت: اهمیت به مسئله تامین تجهیزات پزشکی و درمانی در سطح کشور به عنوان یک اولویت اساسی و مهم مطرح بوده است و در این زمینه از تمام ظرفیت‌های موجود باید به نحو احن استفاده شود.

وی با اشاره به این که بیمارستان ترومای اردبیل از لحاظ اجرایی به مرحله اتمام رسیده است گفت: درصدد هستیم با مشارکت مسئولان استانی تا سفر رئیس جمهور این پروژه مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گیرد که در این زمینه استفاده از ظرفیت بخش خصوصی نیز مبنای کار قرار گرفته است.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: تعرفه‌های درمان با مشارکت بخش خصوصی و اختصاص تسهیلات برای اجرای بیمارستان اولویت اساسی است و اجرای پروژه‌ها را با مشارکت بخش خصوصی در دستور کار قرار داده‌ایم تا بتوانیم در امر مجهزسازی بیمارستان به طور شایسته و بایسته عمل کنیم.

جان‌بابایی اظهار کرد: رفع مشکلات پروژه‌های بیمارستانی یک امر بسیار مهم و قابل توجه برای ما است که در این زمینه با بهره‌گیری از نیروهای متخصص و بومی تلاش ما بر این است که بتوانیم ارائه خدمات مطلوب به بیماران را در اولویت کاری قرار داده و به بهترین شکل ممکن وارد عمل شویم.

وی بیان کرد: همکاری بخش خصوصی در تحقق اهداف مورد نظر می‌تواند موثر واقع شود که به همین منظور اقدامات لازم برای توسعه و بهبود بخش بیمارستانی برای ما حائز اهمیت بسیار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه