English

معاون وزیر آموزش پرورش مطرح کرد؛

اردبیل جزو ۸ استان پیشرو در سنجش نوآموزان کشور

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: استان اردبیل در سنجش نوآموزان جز 8 استان پیشرو کشور محسوب می شود.

اردبیل جزو 8 استان پیشرو در سنجش نوآموزان کشور

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، رضوان حکیم زاده در بازدید از روند اجرای سنجش نوآموزان عشایر شهرستان سرعین با بیان اینکه در کشور حدود یک میلیون و ۲۰۰هزار نفر در این طرح شرکت خواهند کرد، افزود: استان اردبیل جز ۸ استان پیشرو و برتر در سنجش نوآموزان محسوب می شود.

وی تصریح کرد: تمامی امکانات استفاده شده در ییلاق عشایر مشابه امکانات استفاده شده در تهران می باشد که نشانگر وجود عدالت آموزشی در سطح کشور است.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش ضمن تقدیر از عوامل برگزاری طرح سنجش سلامت نوآموزان در سطح کشور، ایران را یکی از کشورهای پیشرو در غربال گری کودکان عنوان کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز ضمن تشکر از زحمات همکاران در اداره سنجش، از سنجش حدود 4 هزار و ۵۰۰ نفر نوآموز در استان خبر داد.

احمد ناصری با بیان اینکه هیچ دانش آموزی بدون سنجش سلامت به کلاس درس نخواهد رفت، افزود: امسال نوآموزان و دانش آموزان کلاس اول در این طرح شرکت خواهند کرد.

وی اظهار داشت: در استان حدود ۸۰۰نفر نوآموز عشایر خواهیم داشت که حدود ۲۰درصد از این تعداد تاکنون مورد سنجش قرار گرفته اند که با تلاش همکاران تا اخر شهریور ۱۰۰درصد مورد سنجش سلامت قرار خواهند گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه