English

حجت‌الاسلام غلامعلی ارجمند خبر داد؛

نماز جمعه بندرعباس با امامت حجت الاسلام عبادی‌زاده برگزار می‌شود

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در هرمزگان، حجت الاسلام عبادی زاده را به عنوان نماینده ولی فقیه در هرمزگان، به‌طور رسمی اعلام کرد.

نماز جمعه بندرعباس با امامت حجت الاسلام عبادی‌زاده برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت‌الاسلام غلامعلی ارجمند، مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در هرمزگان، دیروز (26 تیر ماه) در نشستی خبری، به تشریح جزئیات برگزاری آئین تکریم و معارفه حجت الاسلام عبادی زاده، نماینده جدید ولی‌فقیه در استان هرمزگان پرداخت.

حجت الاسلام و المسلیمن «محمد عبادی زاده» متولد ۱۳۴۲ و اهل شهرستان رودان است. وی علاوه بر حضور در درس خارج حوزه، دکتری الهیات از دانشگاه نیز دارد.

حجت‌الاسلام غلامعلی ارجمند با بیان اینکه حجت الاسلام عبادی زاده فردی مومن و انقلابی است، گفت: انتخاب حجت الاسلام عبادی زاده به عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان انتخابی بجا و شایسته است.

حجت‌الاسلام ارجمند با اشاره به نخستین نماز جمعه‌ای که به امامت نماینده ولی‌فقیه جدید در استان اقامه می‌شود، گفت: مردم انقلابی هرمزگان با حضور پرشور خود بار دیگر نشان دهند، هرمزگانی‌ها مدافع این مرز و بوم هستند.

وی با تاکید بر اینکه باید از زحمات آیت الله نعیم آبادی در طول سه دهه گذشته در استان هرمزگان تقدیر کرد، اذعان داشت: هیچگاه مردم هرمزگان خدمات این عالم بزرگوار را فراموش نخواهد کرد.

گفتنی است که آیت الله «غلامعلی نعیم آبادی» از ۱۳ آذر ۶۹ به مدت ۲۹ سال، این مسئولیت خطیر را عهده‌دار بود و روز جمعه گذشته در خطبه‌های نماز، با مردم خداحافظی کرد.

حجت‌الاسلام ارجمند در ادامه این نشست تصریح کرد: حجت‌الاسلام عبادی در صورت صلاحدید می‌توانند ترکیب امامان جمعه را در شهرستان‌های استان را تغییر دهند.

وی با بیان اینکه در 12 شهرستان و 8 بخش هرمزگان نماز جمعه اقامه می‌شود، گفت: در حال رایزنی هستیم تا بزودی نماز جمعه در شهرستان ابوموسی نیز اقامه شود.

شایان ذکر است که مراسم معارفه نماینده ولی‌فقیه هرمزگان، در روز جمعه هفته جاری (28 تیر ماه) در ابتدای نماز جمعه با حضور آیت‌الله گلپایگانی، مسئول دفتر رهبر انقلاب و حجت‌الاسلام اکبری، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کل کشور برگزار خواهد شد، که در این مراسم از زحمات آیت‌الله نعیم‌آبادی نیز تکریم می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه