English

پیمان ترکمانه:

اخذ مجوزهای عمارت نورمهال به طور قانونی انجام شده است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به مباحث مرتبط به عمارت نورمهال، از قانونی بودن اخذ مجوزهای عمارت نورمهال، خبر داد.

اخذ مجوزهای عمارت نورمهال به طور قانونی انجام شده است

به گزارش خبرگزاری موج همدان، پیمان ترکمانه، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) عصر سه شنبه در صحن علنی شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اخذ مجوزهای عمارت نورمهال، اظهار داشت: این ملک به متراژ ۲۰ هزار متر مربع متعلق به کمیته امداد بوده و در این سال‌ها هزینه بسیاری برای این ملک شده است.

 

 اخذ مجوزهای عمارت نورمهال به طور قانونی انجام شده است

وی بیان کرد: فارغ از قوانین و ارزش تاریخی این ملک، روال اخذ مجوزهای عمارت نورمهال به طور قانونی انجام شده و ۲ طرف موضوع نیز نهادهای حاکمیتی هستند و شخص ثالثی در این خصوص نبوده که شائبه‌ای ایجاد شود.

ترکمانه روند صدور مجوزها برای ساخت و ساز را شفاف دانست و گفت: در این سال‌ها برای حفظ عمارت نورمهال زحمات زیادی کشیده شده است و حتی بخش اعظم این زمین را برای ایجاد پارک و رفاه مردم اعطا کردیم.

وی خاطرنشان کرد: زمین باقی مانده نیز برای جبران بخشی از همکاری با مدیریت شهری و در راستای کمک به قشر محروم برای ساخت و ساز اختصاص یافت.

مدیرکل کمیته امداد (ره) همدان افزود: نقشه اولیه ساخت بنا نیز نزدیک به عمارت نورمهال با مساحت زیربنایی و ارتفاع بیشتر بود که حتی پذیرفتیم کمتر شود.

ترکمانه با گلایه مندی از تیتر برخی رسانه‌ها در موضوع عمارت نورمهال گفت: کمیته امداد (ره) همواره در حال خدمت به عزیزترین قشر جامعه است و در این خصوص فراتر از آنچه که اختیار داشته‌ایم، همکاری کردیم.

وی پیرامون شکایت در محاکم قضایی گفت: شکایت از شهرداری حرف درستی نیست بلکه فقط برای اطلاع و رعایت حقوق مدنی، به عنوان اطلاع از شهرداری دعوت شده و هیچ حکمی صادر نشده است.

مدیر کل کمیته امداد (ره) همدان اضافه کرد: بر اساس مقررات موجود در سیستم اجرایی استان هیچ نهادی اجازه شکایت از نهادی ندارد و کمیته امداد نهایت همکاری را دارد.

وی  با اشاره به اخذ مجوزهای عمارت نورمهال، گفت: فاصله با عمارت قانونی بود و اکنون نیز از هرگونه پیشنهاد ظرف همین چند روز استقبال می‌کنیم در غیراینصورت نمی‌توانیم بیشتر انتظار کشیده و ضرر کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه