English

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل:

ساختمان راهداری اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: پروژه راهداری با اعتبار 200 میلیارد ریال در حال احداث است که از این میزان 130 میلیارد ریال مربوط به احداث ساختمان و محوطه و هفت میلیارد تومان مربوط به تاسیسات ساختمان است.

ساختمان راهداری اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علی رحمتی ظهر امروز در بازدید از روند احداث راهدارخانه مرکزی اردبیل اظهار داشت: پروژه ساختمان راهدارخانه مرکزی اردبیل در حال حاضر 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تلاش و جدیت بر این است تا با فراهم سازی زمینه‌های لازم بتوانیم شاهد بهره‌برداری از این پروژه باشیم.

وی با بیان اینکه ساختمان راهدارخانه مرکزی در هشت هزار متر مربع زیربنا و عرصه چهار هکتاری در حال احداث است، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم این پروژه مهم را در بهار سال 99 افتتاح کنیم که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: این پروژه با اعتبار 200 میلیارد ریال در حال احداث است که از این میزان 130 میلیارد ریال مربوط به احداث ساختمان و محوطه و هفت میلیارد تومان مربوط به تاسیسات ساختمان است.

رحمتی گفت: با توجه به پیشرفت فیزیکی 65 درصدی، این ساختمان برای استقرار بخش اداری، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در بهار سال آینده آماده بهره‌برداری خواهد بود و با افتتاح این راهدارخانه زمینه برای ارائه خدمات هر چه بیشتر در سطح استان فراهم می‌شود.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل با اشاره به احداث این ساختمان در خیابان جام جم بیان کرد: با بهره‌برداری از این ساختمان سطح خدمت‌رسانی به ارباب رجوع با بهبود کمی و کیفی مواجه خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی