سرخط خبرها
  • نان در تهران گران شد
  • کاخ سفید: ترامپ توافقی که به نفع آمریکا نباشد امضا نمی‌کند
  • مسی به رکورد علی دایی هم رحم نکرد
  • نماینده مجلس: یکشنبه آتی، صحن مجلس، کار خود را آغاز می کند
  • سازمان هواپیمایی کشوری: پروازها در فرودگاههای تهران (مهرآباد و امام) در ۱۲ تیر ممنوع و تا ۱۶ تیر با محدودیت همراه است
  • عارف: هیچ اعتمادی به دشمن نداریم
  • منابع بانک صادرات ایران از مرز ۱۸۰۰ همت گذشت
  • تمدید خودکار قراردادهای اجاره با سقف ۲۵ درصد
  • آغاز ثبت‌نام ایجاد و ترمیم معدل برای کنکور از دوم تیرماه
  • محدودیت‌های پروازی تهران، قم و مشهد در زمان تشییع پیکر رهبر شهید
  • رئیس بانک مرکزی: در روزهای آتی بخشی از فشار تورم کالاها کاسته خواهد شد
  • ۶۰ لیتر سهمیه بنزین تیرماه شارژ شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل:

ساختمان راهداری اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: پروژه راهداری با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال در حال احداث است که از این میزان ۱۳۰ میلیارد ریال مربوط به احداث ساختمان و محوطه و هفت میلیارد تومان مربوط به تاسیسات ساختمان است.

راهداری
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علی رحمتی ظهر امروز در بازدید از روند احداث راهدارخانه مرکزی اردبیل اظهار داشت: پروژه ساختمان راهدارخانه مرکزی اردبیل در حال حاضر ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تلاش و جدیت بر این است تا با فراهم سازی زمینه‌های لازم بتوانیم شاهد بهره‌برداری از این پروژه باشیم.

وی با بیان اینکه ساختمان راهدارخانه مرکزی در هشت هزار متر مربع زیربنا و عرصه چهار هکتاری در حال احداث است، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم این پروژه مهم را در بهار سال ۹۹ افتتاح کنیم که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: این پروژه با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال در حال احداث است که از این میزان ۱۳۰ میلیارد ریال مربوط به احداث ساختمان و محوطه و هفت میلیارد تومان مربوط به تاسیسات ساختمان است.

رحمتی گفت: با توجه به پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی، این ساختمان برای استقرار بخش اداری، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در بهار سال آینده آماده بهره‌برداری خواهد بود و با افتتاح این راهدارخانه زمینه برای ارائه خدمات هر چه بیشتر در سطح استان فراهم می‌شود.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل با اشاره به احداث این ساختمان در خیابان جام جم بیان کرد: با بهره‌برداری از این ساختمان سطح خدمت‌رسانی به ارباب رجوع با بهبود کمی و کیفی مواجه خواهد شد.

 

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه