English

مدیر بنادر و دریانوردی امیرآباد خبر داد:

تفاهم نامه همکاری بین بندر امیرآباد و دوغارون افغانستان

مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد گفت : با هدف گسترش دو سویه ترانزیت کالا از کشورهای حاشیه دریای خزر به کشور افغانستان از مسیر مناطق ویژه اقتصادی بندر امیرآباد و دوغارون یادداشت تفاهم نامه همکاری میان این دو منطقه منعقد شد.

تفاهم نامه همکاری بین بندر امیرآباد و دوغارون افغانستان

به گزارش خبرگزاری موج مازندران و به گزارش روابط عمومی بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد سیاوش رضوانی در حاشیه آیین امضای این تفاهمنامه همکاری با تأکید بر بررسی چالش های لجستیکی و حمل و نقل و اهتمام طرفین بر حل مشکلات و مسائل پیرامون ترانزیت کالا از این مسیر از راه اندازی دفاتر در این دومنطقه جهت پیگیری و تسریع امور در راستای موضوع تفاهمنامه خبر داد.

وی بازدید تجار، فعالان اقتصادی و صاحبان سرمایه و کالا از مناطق ویژه اقتصادی بندرامیرآباد و دوغارون را به عنوان یکی از بندهای این تفاهم نامه مهم ارزیابی کرد و ادامه داد : بازار مصرف افغانستان با مزایای ویژه ای که دارد می تواند منطقه جذابی برای تاجران و بازرگانان به شمار آید.

 مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد خاطر نشان کرد: میزان تخلیه و بارگیری کالا در بندرامیرآباد در سال جاری از مرز یک میلیون تن گذشت که رشد بیش از ۱۹در صدی را نشان می دهد.

رضوانی با بیان اینکه در همین مدت میزان تخلیه کالا ۸۰۰هزار و ۱۳۶تن و میزان بارگیری ۲۱۲هزار و ۴۹۹تن بوده است گفت: جو، ذرت، روغن و مصالح ساختمانی از عمده کالاهایی می باشد که در بندرامیرآباد تخلیه و بارگیری شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه