English

عباس میرزاد؛

نیرو سازى در روابط عمومى ادارات هرمزگان مغفول مانده است

سرپرست معاونت سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: نیرو‌سازی در روابط عمومی دستگاه‌های استان تاحدودی مغفول مانده است، که باید مورد توجه قرار گیرد.

نیرو سازى در روابط عمومى ادارات هرمزگان مغفول مانده است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عباس میرزاد در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های هرمزگان گفت: نیرو‌سازی یکی از مولفه‌های مهم تامین منابع انسانی متخصص در روابط عمومی دستگاه‌ها است که تاحدودی مغفول مانده و باید مورد توجه قرار گیرد.

سرپرست معاونت سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اضافه کرد: به منظور ساماندهی تجهیزات و نیروهای روابط عمومی‌های استان، باید به دنبال برنامه نظام‌مند بود که نیرو‌سازی یکی از برنامه‌های مهم در این خصوص است.

میرزاد بر حضور فعال روابط عمومی‌ها در فضای مجازی استان تاکید کرد و گفت:  روابط عمومی‌ها به منظور پاسخگویی و شفاف‌سازی اذهان عمومی در خصوص عملکرد دستگاه‌های مطبوع خود اقدامات لازم را انجام دهند.

سرپرست معاونت سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تصریح کرد: روابط عمومی‌ها باید با بهره‌گیری از تکنولوژی و خلاقیت بتوانند عملکرد دستگاه خود را به بهترین نحو ممکن منعکس کنند تا مردم از عملکرد مدیران استان به درستی آگاه شوند.

عباس میرزاد اضافه کرد: روابط عمومی‌ ادارات هرمزگان با برگزاری تورهای بازدید از پروژه‌ها و اقدامات انجام شده توسط دولت در اطلا‌ع‌رسانی و انعکاس آنها اقدام کنند.

وی مهارت‌آموزی را از مولفه‌های مهم در تغییر فرهنگ فعلی کار در جامعه دانست و عنوان کرد: جامعه امروز نیاز به تغییر نگاه در فرهنگ عمومی کار دارد، امروزه اکثر افراد کار را در پشت میز نشینی و در نهادهای دولتی می‌بینند که این نگاه بایستی تغییر کند.

میرزاد بر لزوم آموزش‌های مهارت‌آموزی در استان تاکید کرد و گفت: باید با برگزاری دوره‌های مهارت‌آموزی در سطوح مختلف، زمینه اشتغال و تغییر نگرش و فرهنگ کار را در جامعه فراهم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه