English

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان اعلام کرد:

آغاز ثبت نام آزمون سطح ۲ حوزه خواهران در اصفهان

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان از آغاز ثبت نام آزمون سطح 2 حوزه خواهران همزمان با میلاد حضرت امام رضا (ع) در اصفهان خبر داد.

آغاز ثبت نام آزمون سطح 2 حوزه خواهران در اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام غلامرضا بهرامی در جمع اصحاب رسانه گفت: علاقه‌مندان به تحصیل در حوزه‌های علمیه سطح ۲  در اصفهان می توانند تا ۲۱ مرداد ماه ثبت‌نام و درتاریخ 7 شهریورماه برای حضور در حوزه های علمیه آزمون دهند.

وی با اشاره به اینکه بیش از دو دهه از تاسیس حوزه های علمیه خواهران در کشور می گذرد، افزود: ۵۰۰ مدرسه علمیه خواهران  در کشور وجود دارد که حدود ۵۰ حوزه علمیه آن دراستان اصفهان فعال است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان گفت: حوزه علمیه خواهران اصفهان سابقه درخشانی در عالم پروری و تربیت مدرس و مبلغ دینی دارد.

وی افزود: نمونه بارز آن که سرآمد حوزه  های علمیه کشور و چهره بین‌المللی به خود گرفته است  بانو مجتهده امین است که از افتخارات اصفهان و جهان تشیع می باشد و توانست در حد اجتهاد رشد و حوزه‌های  علمیه خواهران را پایه‌ریزی کند.

حجت الاسلام غلامرضا بهرامی گفت: طلاب در سه سطح 2( کارشناسی)، سطح 3 ( کارشناسی ارشد) و سطح 4( دکترا) مشغول به تحصیل هستند.

وی ادامه داد: در حال حاضر بالغ بر ۷ هزار فارغ التحصیل در سطح دو حوزه های علمیه و بالغ بر ۵ هزار نفرطلبه خواهر  در استان اصفهان مشغول تحصیل هستند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان بیان داشت: در حال حاضر حدود ۸۵۰ نفر طلبه در سطح ۳ و درسطح 4 نیز 90 نفر در حوزه علمیه خواهران اصفهان مشغول به تحصیل هستند.

به گزارش موج،  علاقه مندان به تحصیل در حوزه های علمیه سطح 2 خواهران در استان اصفهان می توانند از 23 تیرماه تا تاریخ 21 مرداد ماه  با مراجعه به حوزه‌های علمیه ثبت‌نام و در تاریخ هفتم شهریور همزمان با سراسر کشور در آزمون ورودی شرکت کنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی