English

بهروز رحیمی خبر داد:

جذب نیروهای قراردادی و شرکتی جدید در دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا از جذب نیروهای قراردادی و شرکتی جدید در دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا خبر داد.

جذب نیروهای قراردادی و شرکتی جدید در دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا

به گزارش خبرگزاری موج همدان، بهروز رحیمی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا با اشاره به جذب نیروهای قراردادی و شرکتی جدید در دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا، اظهار داشت: در آزمون مربوط به جذب هیچ محدودیت و سختگیری برای جذب نیروهای استخدامی لحاظ نشده اما برای شغل سرایداری، سکونت در روستا و تأهل از شروط اصلی آزمون است.

 

 جذب نیروهای قراردادی و شرکتی جدید در دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا 

بهروز رحیمی افزود: آزمون قراردادی برای پذیرش 96 نفر برای سرایداری و نگهبانی مراکز بهداشتی، درمانی روستایی و 30 نفر انتظامات برای مراکز بهداشتی شهری و بیمارستان ها برگزار می شود.

وی با بیان اینکه علاوه بر مشاغل مذکور، 15 نفر نیز حسابدار جذب دانشگاه علوم پزشکی خواهند شد، اظهار کرد: آزمون کتبی و مصاحبه برای پذیرفته شدگان رشته حسابداری و آزمون عملی از داوطلبان انتظامات گرفته خواهد شد.

وی با اشاره به با اشاره به جذب نیروهای قراردادی و شرکتی جدید در دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا، عنوان کرد: در دوره های قبل نیروهای شرکتی توسط خود پیمانکار انتخاب و به کار گمارده می شد که با برگزاری آزمون، افرادی که دارای توانایی بیشتری نیز هستند، از فرصت استخدام بهره مند خواهند شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا اضافه کرد: در یک ماه آینده نیز آزمون بزرگ نیروهای بهداشتی و درمانی در قالب جذب وزارت بهداشت برگزار می شود که تا کنون سهمیه استان همدان مشخص نشده است.

وی تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی در سال های 97 و 98 تعداد 724 نفر بازنشسته دارد که با خروج این میزان نیرو، حجم زیادی از کارمندان خارج خواهند شد که تأمین این تعداد نیرو برای ما بسیار سنگین خواهد بود.

رحیمی با اشاره به جذب نیروهای قراردادی و شرکتی جدید در دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا و بیان اینکه تمرکز ما توجه به مناطق محروم و روستایی است، تأکید کرد: همه موارد استخدامی دانشگاه علوم پزشکی تابع قوانین استخدامی کشور بوده و سهمیه های خانواده های شهدا و جانبازان نیز براساس موارد قانونی درنظر گرفته شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا در پایان با اشاره به جذب نیروهای قراردادی و شرکتی جدید در دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا و بیان اینکه ثبت نام آزمون از 22 تیرماه آغاز شده است، یادآور شد: درگاه دانشگاه علوم پزشکی بهترین و معتبرترین سایت برای ثبت نام داوطلبان خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • محمد

    سلام خسته نباشید میخواستم خواهش کنم یه روز ثبت نامو تمدیدش کنید تا بتونیم ثبت نام کنیم متاسفانه فقط بخاطر اطلاع رسانی ضعیف جاموندم توروخدا کمک کنید ثواب داره

  • حجت جعفری

    استخدام برای نگهبانی و سرایداری

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه