English

معاون بازرگانی وزیر صنعت،معدن وتجارت:

کردستان بیش از ۶۰ درصد تولید گوشت مرغ را صادر می نماید

معاون بازرگانی وزیر صنعت،معدن وتجارت در سنندج اظهار داشت: استان کردستان یکی از قطب های تولید گوشت مرغ است که 60درصد آن را صادر می نماید.

کردستان بیش از 60 درصد تولید گوشت مرغ را صادر می نماید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، عباس قبادی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن در سنندج گفت: استان کردستان دارای پتانسیل های زیادی در حوزه صنعت ومعدن است که می طلبد با برنامه ریزی درست ازآن در راستای پیشرفت وتوسعه کردستان بهره برد.

وی تصریح کرد: در سال رونق تولید که پیرو منویات رهبری نامگذاری شده است با وجود تحریم‌های ظالمانه دشمنان توانستیم با تلاش و همت از توقف تولید جلوگیری نماییم.

معاون بازرگانی وزیر صنعت،معدن وتجارت افزود: دشمنان تولید، اشتغال و اقتصاد کشور را مورد هجمه قرار داده‌انداضافه کرد: تولید به معنای امنیت، اشتغال و اعتبار بخشیدن به پول ملی و تنظیم بازار است.

قبادی خاطرنشان کرد: بحث تنظیم بازار یکی از چالش‌های کشور است و در این راستا اگر تولید منظم شود بدون شک بازار نیز تنظیم می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کردستان گفت: استانی که بیش از یک‌میلیون تن گندم را تولید می‌کند و سومین تولیدکننده سیب زمینی ایران بوده و دارای معادن متعدد از جمله طلا می‌باشد شایسته نیست که فردی در این استان بیکار باشد.

معاون بازرگانی وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: در بحث تولید دام و صنعت مرغ ، کردستان یکی از قطب‌های کشور است که بیش از 60 درصد از تولیدات خود را به سایر استانهای کشور صادر می کند و شایسته نیست مردم این استان محتاج گوشت منجمد برزیلی باشند.

قبادی افزود: همه اختیارات وزیر صنعت به استانداران تفویض اختیار شده است و در این راستا نیاز است که بانک‌ها همراهی لازم را به عمل آورند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه