English

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان عنوان کرد:

کردستان پیشرو در اجرای طرح تاب آوری اجتماعی

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان با اشاره به اجرایی شدن طرح تاب آوری اجتماعی در سراسر کشور گفت: خوشبختانه کردستان در اجرای این طرح پیشرو است.

کردستان پیشرو در اجرای طرح تاب آوری اجتماعی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، لیلا آژیر شامگاه شنبه در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی کردستان با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده اظهار داشت: تدوین و تصویب سند ارتقای زنان و خانواده، جایگاه مطالبه گری زنان را محکم تر می کند.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان افزود: یکی از بیم های همیشگی زنان، زنانه پنداشتن مسائل مربوط به آنها است در حالیکه این مسائل از فضای شهری تا سلامت و ورزش و همه ابعاد اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی را در بر می گیرد و برای آن هیچ حدود و مرزی نمی توان قائل شد.

وی به برخی اقدامات انجام گرفته در استان در این زمینه اشاره کرد و گفت: در حوزه طلاق زوج های صفر تا پنج سال در معرض آسیب مشاوره شده و آموزش های لازم را برای حل تعارض و مدیریت گفت و گوی خانواده فرا گرفته اند.

آژیر به پیشرو بودن کردستان در اجرای طرح تاب آوری اجتماعی هم اشاره کرد و یادآور شد: این طرح به صورت چهار سال مداوم از دورترین روستاهای مرزی تا مناطق حاشیه ای در همه شهرستان ها انجام و نقشه آسیب هر شهرستان به صورت جداگانه تدوین شده است.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان به اقدامات مناسب انجام شده در انتصابات زنان در حوزه های مدیریتی به عنوان یک مطالبه اساسی هم اشاره کرد و گفت: معاونت سیاسی استانداری کردستان، اقدامات خوبی برای افزایش تعداد بخشداران زن در دست اجرا دارد.

آژیر در پایان تصریح کرد: تعداد بخشداران زن منتصب در استان کردستان افزایش می یابد و این بخشی از مطالبات بانوان کردستانی در انتصاب شان در پست های مدیریتی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه