English

عبدالهاشم حسن نیا مطرح کرد؛

هر چه سریع تر راه های ارتباطی شرق بندرعباس ایمن سازی شود

معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور گفت: هرچه سریع‌تر‌ ایمن‌سازی راه‌های شرق هرمزگان مرتفع شود.

هر چه سریع تر راه های ارتباطی شرق بندرعباس ایمن سازی شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عبدالهاشم حسن نیا گفت: وضعیت راه های ارتباطی نقش اساسی در رشد وتوسعه هر شهرستان دارد.

معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور عنوان کرد: وضعیت راه‌های ارتباطی نقش اساسی در رشد وتوسعه هر شهرستان دارد.

وی عنوان کرد: با توجه به حساسیت راه‌های ارتباطی شهرستان‌های واقع شده در حوزه شرق‌ هرمزگان و آمار بالای تصادفات جاده‌ای و اهمیت نجات جان رانندگان و هموطنان بهره‌بردار از محورهای مواصلاتی این حوزه باید راه‌ها هرچه سریعتر ایمن‌سازی و مشکلات راه های اصلی و روستایی موجود با افزایش چراغ چشمک زن، روشنایی، نصب علائم و رفع نقاط حادثه خیز مرتفع تا از ایجاد ترافیک سنگین دراین محور جلوگیری شود.

حسن نیا در بازدید از بزرگراه محور بندرعباس-میناب ضمن اعلام رضایت از عملکرد اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای بندرعباس به رئیس این اداره پیشنهاد کرد که در بحث ایمنی این محور توجه بیشتری داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان در حاشیه این بازدید اظهار کرد: راهداران پرتلاش و زحمتکش هرمزگان در تمام ساعات شبانه روز به فعالیت می‌پردازند که نتیجه این زحمات کاهش سه سال متوالی تلفات و تصادفات جاده ای این استان می‌باشد.

شایان ذکر است، در ادامه این سفر معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کشور از راه‌های مواصلاتی و پروژه‌های در دست اقدام حوزه شرق از قبیل پل نظرآباد کهنوج، قلعه گنج، مارز و فاریاب زیارت بازدید و دستورات لازم جهت پیشبرد سریعتر این پروژه‌ها را صادر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه