English

معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) خبر داد:

کمک ۱۲/۵میلیارد تومانی برای فعالسازی کارخانه یخچال سازی خرم آباد

معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام از اختصاص 12/5 میلیارد تومان کمک جهت فعالسازی کارخانه یخچال سازی خرم آباد خبر داد.

کمک 12/5میلیارد تومانی برای فعالسازی کارخانه یخچال سازی خرم آباد

به گزارش خبرگزاری موج لرستان، عارف نوروزی معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در حاشیه فعالسازی کارخانه یخچال سازی خرم آباد، گفت: مجموعه یخچال سازی لرستان با حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و عقد قرارداد با مالک مجموعه مجددا فعالسازی شد.

معاون ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، ادامه داد: 125 میلیارد ریال معادل 12/5 میلیارد تومان منابع مالی به یخچال سازی خرم آباد اختصاص خواهد یافت اما هم اکنون بیش از 50 درصد منابع اختصاص یافته تا این مجموعه صنعتی احیا شود.

یخچال سازی خرم آباد، یخچال فریزر 20 فوتی تولید می کند

او با بیان اینکه در این کارخانه، یخچال فریزرهای 20 فوتی تولید می‌شود، افزود: این مجموعه با پیگیری استاندار لرستان و مسوولان مربوطه احیا شده و طی 45 روز به تولید خواهد رسید که مقرر است تا یخچال سیل زدگان 3 استان کشور را تامین کند.

نوروزی اضافه کرد: به همین منظور، قرار است تا در مرحله نخست، تعداد 5 هزار یخچال در این کارخانه تولید و در اختیار ذینفعان قرار گیرد.

وی اظهار داشت: به منظور تامین جهیزیه زوج های جوان محروم که تعهد آن بر عهده ستاد اجرایی است، یخچال را از این کارخانه خرید خواهیم کرد.

یخچال سازی خرم آباد ظرفیت جذب 130 نیروی کار دیگر را دارد

نوروزی افزود: در حال حاضر، 147 نفر نیروی جوان در این کارخانه مشغول به کار شده اند که با افزایش تولید برای شیفت دوم نیز ظرفیت جذب 130 نیرو وجود دارد.

لرستان جزو استان های هدف ستاد اجرایی فرمان حضرت امام است

معاون ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) گفت: لرستان یکی از استان های هدف ستاد اجرایی فرمان حضرت امام برای رفع محرومیت است لذا به همین منظور، توافق نامه ای منعقد شده که امیدواریم برکات آن در زندگی مردم ملموس باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه