English

مدیر مخابرات منطقه کردستان:

پروژه پایش در برقراری عدالت اجتماعی برای ارائه خدمات مخابراتی موثر است

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: اجرای پروژه پایش اطلاعات ارتباطات روستایی،در برقراری عدالت اجتماعی برای ارائه خدمات مخابراتی و ارتباطی به مشتریان اهیت زیادی دارد.

 پروژه پایش در برقراری عدالت اجتماعی برای ارائه خدمات مخابراتی موثر است

به گزارش خبرنگار موج کردستان، آزاد حکمت  در جلسه پایش اطلاعات ا رتباطات روستایی استان کردستان اظهار داشت: با جدیت و دقت لازم به صورت هفتگی روند چگونگی انجام کار  در اجرای پروژه  پایش می شود.

حکمت افزود: اطلاعات مربوط به پروژه پایش و تاثیر آن بر انجام اقدامات بعدی به عنوان یک رویکرد طلایی تلقی می شود.

در ادامه این جلسه مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ، همکاری مخابرات را برای توسعه ارتباطات سطح استان بخصوص در سطح روستاها را قابل تقدیر و چشمگیر عنوان و کرد و گفت: امیدوارم این روند همچون گذشته تداوم داشته باشد تا شاهد دسترسی آسان و استفاده به موقع مشتریان در روستاها از خدمات و محصولات ارتباطی و مخابراتی باشیم.

فردین سعیدی تعامل چند سویه در سه حوزه ارتباطی و مخابراتی را مهم ترین عامل در پیشبرد اهداف و توسعه خدمات ارتباطی اعلام کرد و افزود: این همفکری و همکاری نقطه قوت مثبتی برای ارتقاء زیر ساخت های استان به شمار می رود.

 اجرای این پروژه بر عهده یک تیم 26 نفره است که شامل 10 نفر از شرکت مخابرات ایران، 10 نفر از شرکت ارتباطات زیرساخت، 3 نفر از سازمان تنظیم مقررات رادیویی و 3 نفر نیز از اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات می شود که اطلاعات محدوده تمام نقاط روستایی استان را پایش می کنند.  

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه