English

ظاهر پور مجاهد در گفتگوی اختصاصی با موج مطرح کرد:

نتایج بازدید از طرح های تولیدی ملایر/یک تذکر به بانک صنعت و معدن

معاون امور هماهنگی اقتصادی و توسعه منابع استانداری همدان از نتایج بازدید از طرح های تولیدی ملایر، همچون شرکت رز پالایش، زمین های پیشنهادی ایجاد سایت گلخانه، کیان کرد و ... سخن گفت.

نتایج بازدید از طرح های تولیدی ملایر/یک تذکر به بانک صنعت و معدن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج همدان، در ادامه بازدیدهای بی وقفه و مستمر ظاهر پور مجاهد، معاون امور هماهنگی اقتصادی و توسعه منابع استانداری همدان از طرح ها، واحد های تولیدی و شهرک های صنعتی در شهرستان های استان همدان به جهت بازگرداندن آن دسته از واحد های نیمه تعطیل یا تعطیل به چرخه تولید و رفع مشکلات آن ها، موج در گفتگویی دیگر، نتایج بازید از ملایر را جویا می شود.

 

نتایج بازدید از طرح های تولیدی ملایر

پورمجاهد با اشاره به نتایج بازدید از طرح های تولیدی ملایر و بازدید از شرکت رز پالایش در شهرک شوشاب، اظهار داشت: در شرکت رز پالایش در ارتباط با گمرک استان مرکزی مشکلی در خصوص آزمایش محصول و مجوز صادرات مطرح بود که با مدیر کل گمرک و استاندار مباحث مرتبط انجام و قرار بر رفع مشکل مورد نظر، از سوی دو اداره مذکور، تمرکز مذاکرات بود.

وی در ادامه افزود: بررسی اسناد و مدارک، در خصوص مبلغ ارزش افزوده سال 1396 مربوط به این شرکت، نیز مورد توجه قرار گرفت و انجام خواهد شد.

همینطور ارائه مشاوره و راهنمایی های لازم در موضوع مطرح دیگر  که در فضای پیمان سپاری و مرتبط به مجاری قانونی بود نیز صورت گرفت.

 

بازدید از دوسایت پیشنهادی گلخانه 

معاون امور هماهنگی اقتصادی و توسعه منابع استانداری همدان با اشاره به بازدید از دوسایت گلخانه ای پیشنهادی، گفت: بازید از زمین پیشنهادی نخست که در روستای گنبد قرار داشت، صورت گرفت؛ این زمین دارای مساحتی قریب به 58 هکتار است؛ در محل مذکور اداره های آب، برق و گاز در خصوص سایت مورد نظر، اظهارات خود را مطرح کردند.

پورمجاهد در ادامه با اشاره به نتایج بازدید از طرح های تولیدی ملایر، افزود: در بازدید از این زمین پیشنهادی، قرار بر تهیه طرح از سوی معاون طرح و برنامه جهاد کشاورزی استان و مدیر عامل شرکت شهرک های گلخانه ای به جهت درخواست اولیه از منابع طبیعی مد نظر قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه  در آبرسانی به این زمین کارشناسی لازم صورت خواهد گرفت، گفت: در این خصوص با بهره از چاه های موجود منابع طبیعی و یا چاه های اطراف می توان شاهد تحقق این امر بود.

معاون امور هماهنگی اقتصادی و توسعه منابع استانداری همدان با اشاره به نتایج بازدید از طرح های تولیدی ملایر و بازدید از زمین پیشنهادی دوم در سایت گلخانه ای، اظهار داشت: این زمین که در روستای ناظم آباد قرار دارد، دارای مشکلی در دستگاه قضایی است که قرار بر  پیگیری از سوی فرماندار شهرستان، به جهت تامین دلیل و گزارش دستگاه قضایی، تمرکز مذاکرات قرار گرفت.

پورمجاهد در مباحث مرتبط به تامین آب، برق و گاز زمین پیشنهادی دوم، گفت: همانند زمین پیشنهادی نخست، بررسی کارشناسی سازمان جهاد کشاورزی، شرکت شهرک های گلخانه ای و امور آب، تحقق پیدا خواهد کرد و درخواست های لازم از منابع طبیعی و دیگر دستگاه ها نیز صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به نتایج بازدید از طرح های تولیدی ملایر، افزود: در زمینه مطلب مذکور، اگر توان لازم در امکانات زیربنایی موجود باشد، شرکت شهرک ها، موضوع طراحی و سیر مراحل اداری شهرک ها را انجام خواهد داد.

پورمجاهد 3

بازدید از سایت مزرعه کشاورزی

معاون امور هماهنگی اقتصادی و توسعه منابع استانداری همدان با اشاره به بازدید از گاوداری و سایت مزرعه کشاورزی خانم روزبهانی، ابراز کرد: ایشان پرورش ماهی و گاوداری 200 راسی پروراری را ایجاد کرده اند که در این فضا در ارتباط با امور آب استان مانعی مطرح شده بود؛ در این راستا مصوبه ستاد تسهیل استان به این جهت که فعلا همکاری های لازم صورت پذیرد، محقق شد.

پورمجاهد در این خصوص، افزود: اسناد و مدارک مرتبط از خانم روزبهانی اخذ و کمیته کارشناسی نیز موظف شد ظرف یک هفته گزارش مکتوب خود را به مدیران استان ارائه دهد.

 

بازدید از کیان کرد

وی با اشاره به نتایج بازدید از طرح های تولیدی ملایر و بازدید از کیان کرد ملایر که نخ لاستیک تولید می کند و به دلایلی خط تولیدش دچار مشکل شده است، گفت: بدهی مرتبط به برق، گاز، تامین اجتماعی و امور مالیاتی مطابق مقررات تعیین تکلیف شد و قرار بر بهره از صندوق توسعه ملی و پیگیری صمت، مورد توجه قرار گرفت.

معاون امور هماهنگی اقتصادی و توسعه منابع استانداری همدان عنوان کرد: بازدید از پژوهشگاه انگور نیز در برنامه وجود داشت که به دلایل طولانی شدن برنامه بازدید، به فرصت دیگری موکول شد.

 

یک تذکر  به بانک صنعت و معدن 

پورمجاهد با بیان اینکه در این بازدیدها مدیر کل منابع طبیعی استان، مدیر کل گمرک، معاون طرح و برنامه ریزی جهاد کشاورزی، رئیس اداره سرمایه گذاری جهاد کشاورزی، مدیر کل امور آب استان، ریاست سازمان صمت، معاون اداره کل امور مالیاتی استان،، حضور داشتند، عنوان کرد: بانک صنعت و معدن علیرغم دعوت رسمی که صورت گرفته بود، حضور پیدا نکرد که به آن تذکر لازم داده خواهد شد.

معاون امور هماهنگی اقتصادی و توسعه منابع استانداری همدان در پایان این گفتگو با اشاره به نتایج بازدید از طرح های تولیدی ملایر، اظهار داشت: نتایج این بازدیدها در محل فرمانداری ملایر  جمع بندی و صورت جلسه شد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه