English

پورمجاهد مطرح کرد:

تسریع در اجرای سند توسعه اشتغال استان توسط مدیران

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار همدان تسریع در اجرای سند توسعه اشتغال استان توسط مدیران را خواستارشد.

تسریع در اجرای سند توسعه اشتغال استان توسط مدیران

به گزارش خبرگزاری موج همدان، ظاهر پور مجاهد ، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار همدان در بازدید از واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی شهرستان بهار با تاکید بر تلاش برای ایجاد اشتغال گفت: مدیران دستگاه‌هایی اجرایی و کارشناسان استان باید سند توسعه اشتغال را هر چه سریع‌تر عملیاتی کنند چراکه ایجاد اشتغال جدید از ضروریات است.

 

ارائه تسهیلات و سند توسعه اشتغال

پورمجاهد با اشاره به سند توسعه اشتغال بابیان اینکه در بخش تسهیلات بخشی از سهمیه ابلاغ شده و بخشی از تسهیلات پرداختی مربوط به سال ۹۷ است که تخصیص جدید به بانک‌های عامل اشتغال روستایی می‌رسد، گفت: امسال تسهیلات خوبی پیش‌بینی شده که باید متقاضیان از آن استفاده کنند و ما نیز باید شرایط را فراهم کنیم تا سیستم بانکی سریع‌تر بتواند با دستگاه‌های اجرایی استان و مجریان طرح‌ها ارتباط برقرار کند.

پور مجاهد با تاکید بر استفاده از منابع کشور گفت: باید ارتباطی با واحدهای سرمایه گذاری بزرگ کشور در راستای جذب سرمایه گذار در استان همدان داشته باشیم تا به رشد و توسعه دست یابیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار همدان با یادآوری اینکه سیستم کارشناسی استان فعال شده تا به مشکلات موجود در کمترین زمان رسیدگی کند، گفت: رفع مشکلات در راستای توسعه اشتغال اولویت است.

فرماندار بهار نیز گفت: بیش از ۲۷۰ واحد در حوزه صنعت در شهرستان بهار فعال است که سال گذشته ۱۶۰ میلیارد تومان تسهیلات به این واحدها پرداخت شده است.

احسان قنبری با بیان اینکه پیش‌بینی اشتغال ۱۴۰۰ نفر را با توجه به پرداخت تسهیلات داشتیم که ۸۵۰ نفر از آنها محقق شد، گفت: امیدواریم تا پایان امسال با توجه به پرداخت تسهیلات مربوط به سال قبل شاهد اشتغال ۱۴۰۰ نفر تحت عنوان سال ۹۷ باشیم.

قنبری ادامه داد: در سال ۹۸ با سیاست‌های ابلاغی از مرکز و تدابیر اندیشیده شده امیدواریم شاهد رونق تولید در سطح شهرستان بهار باشیم و در راستای تسهیل امور نیز گروه کارشناسی به صورت هفتگی تشکیل جلسه داده و مشکلات واحدها را بررسی می‌کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار همدان در بازدید از واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی شهرستان بهار با تاکید بر تلاش برای ایجاد اشتغال گفت: مدیران دستگاه‌هایی اجرایی و کارشناسان استان باید سند توسعه اشتغال را هر چه سریع‌تر عملیاتی کنند چراکه ایجاد اشتغال جدید از ضروریات است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه