English

اباذر سالاری مطرح کرد؛

در برابر تعرض دشمنان ماشه را می چکانیم

فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان گفت: انگشت به ماشه آماده هرگونه پاسخگویی در برابر تعرض دشمنان هستیم.

در برابر تعرض دشمنان ماشه را می چکانیم
به گزارش خبر گزاری موج هرمزگان، اباذر سالاری در نشست  تعاملی با  اصحاب رسانه، افزود: سپاه از جمله نهادهای مردمی و انقلابی است که رسالت اصلی این نهاد مقتدر این است که پیوند ناگسستنی بین سپاه و مردم را مستحکم بدارد.
 
سالاری با اشاره به اینکه خط قرمز ما تعرض به مرز‌هاست افزود: انگشت به ماشه آماده هرگونه پاسخگویی در برابر تعرض دشمنان هستیم.
 
وی افزود: امسال ۲۰۰ قرارگاه تحول محلات در سطح استان هرمزگان راه اندازی می‌شود که در تمام حوزه‌ها فعالیت داریم تا آسیب‌های اجتماعی را به حداقل برسانیم.
 
سالاری با اشاره به کمک رسانی به مناطق سیل زده از جمله خوزستان افزود: از ابتدای سال 98 به نمایندگی از مردم هرمزگان در مناطق سیل زده حاضر شدیم و خدمات رسانی کردیم.
 
فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان گفت: بیش از ۵۰ مراسم جشن ازدواج در سالن های سپاه و بسیج در سطح شهرستان های مختلف استان هرمزگان برگزار شد.
 
وی با اشاره به مرتفع شدن مشکلات اشتغال جوانان افزود: در حوزه ی اقتصاد مقاومتی با ایجاد عرصه هایی برای توسعه صنعت کشاورزی و اشتغال زود بازده تلاش می‌کنیم.
 
فرمانده کل سپاه پاسداران هرمزگان در خصوص اقدامات انجام شده در زمینه کمک رسانی به مناطق سیل زده خوزستان اضافه کرد: در دو نقطه از شهرهای خوزستان خدمات بازسازی این مناطق را به کمک دولت انجام می‌دهیم.
 
شایان ذکر است؛ فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان در این نشست از زحمات حاتمی، مسئول روابط عمومی سابق سپاه امام سجاد(ع) تجلیل کرد و محمد سالاری به عنوان مسئول جدید روابط عمومی سپاه استان معرفی شد.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه