English

با حضورشهردار فلاورجان؛

"جشنواره تابستانی شهرمن، خانه من" در فلاورجان افتتاح شد

با حضورشهردار فلاورجان زنگ افتتاحیه "جشنواره تابستانی شهرمن، خانه من" را در پارک ساحلی میثم شهر فلاورجان به صدا در آورد.

 "جشنواره تابستانی شهرمن، خانه من" در فلاورجان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، همزمان با ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) مراسم افتتاحیه"جشنواره تابستانی شهر من، خانه من" بر سر مزار شهدای گمنام در پارک ساحلی میثم آغاز شد.

شهردار فلاورجان در این مراسم بیان داشت: جشنواره تابستانی شهر من، خانه من با هدف افزایش شور و نشاط اجتماعی در قالب برنامه های شاد و متنوع سرگرم کننده برای عموم شهروندان برگزار می گردد.

جواد نصری همچنین ایجاد نشاط اجتماعی، ارتقا سطح فرهنگ شهروندی، غنی سازی اوقات فراغت خانواده ها و افزایش سطح سلامت روح و روان شهروندان را از جمله اهداف برگزاری این جشنواره دانست.

معاون امور فرهنگی شهرداری  فلاورجان در ادامه اظهار داشت: این جشنواره  با اجرای برنامه های مختلف جنگ شادی، استند آپ کمدی، اجرای تئاتر با موضوعات مختلف زندگی شهروندی، اجرای تئاتر کودک تا ۳۱ مردادماه سال جاری برگزار می گردد.

گفتنی است، مدیرعامل شرکت بازیافت و مدیریت پسماند شهرستان فلاورجان در جشنواره "تابستانی شهرمن، خانه من" از پاکبان نمونه شهر با اهداء جایزه و لوح سپاس تقدیر کرد.

اصفهان- جشنواره خانه من

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه