English

مدیرکل طرح‌های ملی وزارت ورزش و جوانان خبر داد

مشارکت ۱۰۰ هزار جوان در جشنواره‌ «نشاط و امید»

مدیرکل طرح‌های ملی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به استقبال کم نظیر جوانان از جشنواره نشاط و امید در هفته جوان گفت: جشنواره‌هایی از این دست را به عنوان تقویت کننده روحیه امید و بالابردن سرمایه اجتماعی کشور باید مورد توجه قرار داد.

مشارکت 100 هزار جوان در جشنواره‌ «نشاط و امید»

به گزارش خبرگزاری موج، محسن طلایی درباره ارزیابی هفته جوان امسال گفت: سعی کردیم در این هفته با استقبال از رویداد بزرگ و ملی انتخابات به نوعی شادی و نشاط را در بین جوانان تزریق کنیم که می‌توان گفت موفق عمل کردیم.

مدیرکل طرح های ملی وزارت ورزش و جوانان همچنین با اشاره به استقبال کم نظیر جوانان سراسر کشور از جشنواره نشاط و امید در هفته جوان، اظهار کرد: در این برنامه ملی صدهزار جوان ایرانی مشارکت داشت که باید جشنواره هایی از این دست را به عنوان تقویت کننده روحیه امید و بالابردن سرمایه اجتماعی کشورمورد توجه قرارداد.

وی افزود: در این جشنواره سعی بر این شد تا با شعار« مشارکت جوانان» این قشر مهم و تاثیرگذار جامعه را در همه حوزه‌ها اعم از فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ... دخیل کنیم و به همین منظور روزهای هفته جوان به برنامه ها و فعالیت های مختلف ورزشی، محیط زیست، گردشگری، تکریم شهید و خانواده شهدا، مفهوم انتظار، دیدار و گفت و گو با مسوولان و... اختصاص دهیم.

طلایی یکی دیگر از اقدامات مهم و تاثیرگذار هفته جوان امسال را افتتاح خانه های جوان در سراسر کشور دانست و گفت: با روندی که در پیش است امیدواریم صدخانه جوان دیگر طی سال جاری به بهره برداری برسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مدیرکل طرح های ملی وزارت ورزش و جوانان درادامه اوقات فراغت جوانان با موضوع آسیب های اجتماعی را دارای رابطه ای دو طرفه و معنا دار دانست و افزود: هرچه وزنه اوقات فراغت را پربار تر کنیم، آسیب های اجتماعی به شدت کاهش پیدا خواهد کرد و این مهم نیازمند حضور همه ارکان جامعه به‌ویژه خانواده‌ها است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه