English

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل:

میزبانی رویداد های ورزشی باعث همبستگی و تقویت احساس تعلق اجتماعی در جامعه می شود

مدیرکل امور اجتماعی استانداری اردبیل گفت: در سال های اخیر میزبانی رویدادهای مهم ورزشی و هنری در سطح ملی و بین المللی فرصتی مناسب جهت ارتقای سطح نشاط اجتماعی در عرصه عمومی اردبیل بخصوص در بین قشر جوان فراهم کرده است.

میزبانی رویداد های ورزشی  باعث همبستگی و تقویت احساس تعلق اجتماعی در جامعه می شود

شفیع شفیعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اردبیل، با توجه به حضور تماشاگران در مسابقات بین المللی به میزبانی اردبیل گفت:تماشای مسابقات خصوصا در سطح جهانی در سالن ورزشی همواره از جذاب ترین و هیجان انگیزترین لحظات است.

وی ادامه داد:این موضوع باعث می شود شهروندان اردبیلی از زندگی روزمره خود فاصله بگیرند و لحظاتی را در اوج هیجان و نشاط جمعی سپری کنند برگزاری این نوع رقابت ها علاوه بر ارتقای نشاط و هیجان اجتماعی  منجر به ایجاد حس همبستگی و تقویت احساس تعلق اجتماعی در جامعه شده و رشد و ارتقای سرمایه اجتماعی را به دنبال می آورد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری اردبیل تصریح کرد:ارتقای مشارکت اجتماعی شهروندان در همراهی برای برگزاری چنین رویدادهای ورزشی به ویژه در بین جوانان با مشارکت و ایفای نقش در بخش های مختلف نظیری پاکسازی محیط زیست و آماده سازی فضای شهری برای میزبانی و استقبال شایسته از تیم های خارجی بروز پیدا می کند.

 شفیعی با اشاره به دست آورد های میزبانی در سطح بین المللی  بیان کرد: میزبانی موفق و شایسته در چندین دوره از مسابقات در سطح بین المللی علاوه بر بهرمندی زیرساخت های ورزشی از استانداردهای جهانی منجر به استقبال مسئولین فدراسیون های جهانی می شود.

 وی افزود: تحقیقات به دست آمده در کشورمان از شیوع آسیب های اجتماعی به دلیل  پایین بودن میزان سلامت و نشاط اجتماعی خبر می دهد بنابر برگزاری رویدادهای ورزشی و هنری بستری مناسب جهت افزایش شادی اجتماعی خواهد شد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری اردبیل گفت:براساس گزارش مراجع ذیربط مسابقات انتخابی ملت های آسیا تاثیر بسزایی در کاهش پرونده های مربوط به خشونت و نزاع و سرقت داشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه