English

فرمانده پلیس راه مازندران:

جاده چالوس عصر امروز یکطرفه می‌شود

رئیس پلیس راه مازندران گفت: به دلیل افزایش ایمنی و سهولت در آمد و شد خودرو‌ها، جاده چالوس عصر امروز چهاردهم تیرماه یکطرفه می‌شود.

جاده چالوس عصر امروز یکطرفه می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، سرهنگ علیرضا قدمی اظهار داشت: هم اکنون آمدوشد خودرو‌ها در جاده‌های استان عادی و روان است اما با توجه به اینکه صبح امروز رشته‌های علوم تجربی آزمون سراسری دارند پلیس راه محدودیت‌های درون شهری برای سهولت در تردد داوطلبان اعمال کرده است.

 وی با اشاره  به برگزاری جشنواره گلاب گیری در چهاردانگه ادامه داد: مسافران و گردشگران در هنگام تردد در مسیر کیاسر – ساری با سرعت مطمئنه حرکت کنند و از سبقت‌های غیرمجاز خودداری کنند تا شاهد ترافیک روان و بدون حادثه باشیم.

 وی گفت: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت۱۵ امروز تا ساعت۲ باداد فردا شنبه از کرج به مرزن آباد ممنوع است.

قدمی تصریح کرد :  رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت۱۸ امروز تا ساعت۲ باداد فردا شنبه از مرزن آباد به کرج یکطرفه می‌شود.

وی افزود: رفت و آمد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶صبح تا۲۴ امروز از جاده هراز ممنوع شد.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد و شد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده چالوس و هراز ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: به منظور تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تا ساعت ۶صبح روز شنبه ۱۵تیر ماه از جاده‌های کرج- چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

وی از رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های استان را دارند خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه