English

عضو هیات رئیسه مجلس:

از ورود و توزیع برنج خارجی در فصل برداشت برنج جلوگیری شود

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: باید در زمان برداشت برنج توسط کشاورزان از ورود و توزیع برنج خارجی جلوگیری شود زیرا واردات برنج بیش از نیاز کشور است.

از ورود و توزیع برنج خارجی در فصل برداشت برنج جلوگیری شود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، علی اصغر یوسف نژاد در جلسه شورای اداری استان مازندران اظهار داشت: توسعه دولت الکترونیک در استان مازندران باید شتاب بیشتری بگیرد و این توسعه موجب کاهش مراجعات مردمی به ادارات و کاهش هزینه های دولت می باشد.

وی ادامه داد: در موضوع تغییر ساعات اداری بابت کاهش مصرف برق  باید همه جوانب آن مورد بررسی قرار می گرفت اما با اجرای این کار روز 5 تیرماه هزار و 767 مگاوات برق در استان مصرف شده است.

یوسف نژاد تاکید کرد: با اجرای طرح تنفس جنگل کارخانجات در استان مازندران آسیب دیدند و این در صورتی است که طبق ماده ۳۸ قانون برنامه توسعه باید نسبت به جمع اوری درختان ریشه کن شده، آفت زده و غیرقابل احیا جمع آوری شود و در اختیار مردم قرار گیرد .

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: اکنون با اجرای طرح، قاچاق و تخریب منابع طبیعی زیاد شده است و به نسبت پرسنل منابع طبیعی بسیار پایین است و یک نیرو باید بیش از هزار هکتار از عرصه های جنگلی را نگهداری کند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه