English

سرهنگ مجید گلی؛

دستگیری ۶ سارق با اجرای طرح منطقه ای در کبودرآهنگ

فرمانده انتظامی شهرستان کبودرآهنگ ازدستگیری 6 سارق با اجرای طرح منطقه ای پلیس در سطح این شهرستان خبرداد.

دستگیری 6 سارق با اجرای طرح منطقه ای در کبودرآهنگ

به گزارش خبرگزاری موج همدان، سرهنگ مجید گلی، فرمانده انتظامی شهرستان کبودرآهنگ در گفتگو با موج ضمن اشاره به دستگیری 6 سارق با اجرای طرح منطقه ای در کبودرآهنگ، بیان داشت: روز گذشته در پی استمرار اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی به ویژه منطقه ای که با هدف ناامن کردن محلات جرم خیز، پاکسازی نقاط آلوده و ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان انجام می شود، یگان های انتظامی شهرستان کبودرآهنگ با بهره گیری از توان و امکانات موجود به اجرای طرح های مربوطه پرداختند.

وی افزود: در راستای اجرای این گونه طرح ها، پلیس به توفیقات و کشفیات چشمگیری از جمله جمع آوری تجهیزات ضد فرهنگی، کشف مواد مخدر و دستگیری معتادان متجاهر و خرده فروش، دستگیری افراد دارای حکم جلب و همچنین توقیف وسائط نقلیه مزاحم و متخلف دست یافت.

این مقام انتظامی ادامه داد: علاوه بر جمع آوری تعداد چشمگیری اقلام ضد فرهنگی ، 102 گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف، 4 نفر معتاد و خرده فروش مواد مخدر، 3 نفر جلبی و 6 نفرسارق دستگیر و همچنین تعداد 12 دستگاه وسائط نقلیه مزاحم و متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کبودرآهنگ ضمن اشاره به دستگیری 6 سارق با اجرای طرح منطقه ای در کبودرآهنگ، با قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در راستای اجرای طرح های انتظامی، خواستاراعلام موارد مشکوک در اسرع وقت از طریق پل ارتباطی 110 شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه