English

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اردکان بیان کرد؛

استفاده از ظرفیت مردم در نهادینه شدن حقوق شهروندی

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار اردکان گفت: موضوع حقوق شهروندی از صفر تا صد، نیازهای یک انسان را به لحاظ فردی و اجتماعی شامل می‌شود بنابراین باید از ظرفیت مهای مردمی در این خصوص کمک گرفت.

استفاده از ظرفیت مردم در نهادینه شدن حقوق شهروندی

به گزارش خبرگزاری موج یزد، رقیه کرمانیان معاون سیاسی و امنیتی فرماندار اردکان در بازدید از اداره بهزیستی اردکان، خواستار اهتمام جدی ادارات و دستگاه‌های اجرایی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه شد و بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های مردمی در این خصوص تاکید و افزود: موضوع حقوق شهروندی از صفر تا صد، نیازهای یک انسان را به لحاظ فردی و اجتماعی شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه وقتی در جایگاه حقوقی به عنوان یک مسئول و یا شخصیت مرجع؛ قرار می‌گیریم بایستی یکسری از حقوقاتی که در زندگی شخصی ممکن است انجام دهیم را کنار بگذاریم افزود: باید تفکیک بین حقوق فردی و اجتماعی قائل شویم.

معاون فرماندار با بیان اینکه شنونده حق مردم باشیم افزود: شناخت از حقوق متقابل و دو طرفه باید انجام شود چرا که به تنهایی نمی‌توان به حقوق شهروندی به صورت کامل رسید.

کرمانیان با بیان اینکه در حقوق شهروندی باید نظرات مردم را شنید و گوش شنوای مردم بود، اظهار داشت: ملاقات‌های مردمی، میز خدمت و… در راستای رضایتمندی هر چه بیشتر مردم به گونه‌ای برنامه ریزی شود تا مردم به سراغ آن رفته و حرف‌های آنها را شنیده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه