English

علیرضا فعله گری خبر داد:

مهاجرت معکوس در صالح آباد

شهردار صالح‌آباد با اشاره به اهمیت صرف زمان به جهت مطالعه در طرح های شهری، از مهاجرت معکوس در صالح آباد با موضوع شهر کامیون خبر داد

 مهاجرت معکوس در صالح آباد

به گزارش خبرگزاری موج همدان، علیرضا فعله گری، شهردار صالح‌آباد در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به طرح شهر کامیون در صالح آباد، مهاجرت معکوس در صالح آباد و بیان عملکرد شهرداری صالح آباد در دوره مدیریتی خود، اظهار داشت: ترجیح بنده بر آن است، زمانی را با توجه به گستردگی پروژه، صرف مطالعه و بهره گیری از آراء کارشناسان مرتبط به موضوع کنم ، تا اینکه بعد از اجرای پروژه با کمترین تبعات، هزینه و نارضایتی مردم و همینطور مجموعه شهرداری مواجه شوم.

 

مهاجرت معکوس در صالح آباد با طرح شهر کامیون

فعله گری با اشاره به زمانی که صرف پژوهش، بررسی و پیگیری پروژه شهر کامیون ها کرده است، گفت: بعد از یک و نیم سال مطالعه بر روی طرح شهر کامیون، هم اکنون شاهد به بار نشستن ریشه های این طرح هستیم که جدول گذاری آن نیز آغاز شده است.

وی افزود:این طرح می‌تواند ۱۵هزار نفر نیرویکار در خود جای دهد و در نوع خود طرحی بی نظیر در سطح ملی و حتی بین المللی است؛ صالح آباد زمامدار کامیون در ایران است.

 

سند چشم انداز توسعه استان در صالح آباد

شهردار صالح آباد با اشاره به سند چشم انداز توسعه استان همدان تا سال ۱۴۰۰ که به دستور استاندار همدان تنظیم و به چاپ رسیده است، اهم موارد مربوط به صالح آباد را تشریح کرد:

  • زیرگذر گلوگاه شهید زارعی صالح آباد
  • شهر کامیون
  • بهسازی جاده همدان به سنندج
  • طرح فاضلاب شهری
  • ایجاد فضای ورزشی و تفریحی برای بانوان
  • افتتاح زمین چمن مصنوعی
  • بهسازی محور قدیم غار علیصدر
  • ناحیه صنعتی صالح آباد و..‌.

فعله گری همچنین در پاسخ درخواست های همشهریان که برای ما ارسال شده بود این گونه بیان کرد که شهرداری با کمبود نیروهای خدماتی مواجه است.

وی با اشاره به اضافه شدن دو فضای سبز جدید به حوزه کاری شهرداری، از شهروندان تقاضا کرد: در صورت امکان درخت ها و جوی آب روبروی منزل یا مغازه خویش را پاکسازی و مراقبت کنند تا نیروهای ما طبق برنامه ریزی در محل های مربوطه حاضر شوند.

 وی همچنین با مطرح کردن این موضوع که با ایجاد شهر کامیون و ناحیه صنعتی، بهای زمین های این منطقه روندی صعودی را طی خواهد کرد، گفت: زمین های صالح آباد ارزش ریالی دوچندانی پیدا خواهد کرد، لذا از مردم استان دعوت می کنم در صالح آباد ملک بخرند چراکه این املاک در آینده ای نه چندان دور، بسیار پربها خواهد شد.

شهردار صالح آباد تصریح کرد: با اطلاع رسانی به موقع از زمین خواری سودجویان در محدوده شهر کامیون جلوگری به عمل آمد و اکنون شاهد تقاضای سرمایه گذاران بزرگ از نقاط مختلف کشور به صالح آباد هستیم که مهاجرتی معکوس را در پی داشته است. بسیار از این اتفاق خرسندم.

 شهردار صالح آباد ضمن اشاره به طرح شهر کامیون در صالح آباد، از ایجاد فضای مخصوص و مناسب به جهت بانوان صالح آباد، خبر داد و گفت: به شرطی که زیرساخت مناسب و فضای قابل تردد برای بانوان مهیا شود، خواسته فوق که اولویت بانوان عضو شورا نیز هست در دستور کار قرار خواهد گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه