English

محمد بداغی خبر داد:

تجهیز مراکز اسکان موقت مسافران تابستانی

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش همدان از تجهیز مراکز اسکان موقت مسافران تابستانی در استان خبر داد.

تجهیز مراکز اسکان موقت مسافران تابستانی

به گزارش خبرگزاری موج همدان، محمد بداغی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش همدان با اشاره به تجهیز  اسکان موقت مسافران تابستانی استان همدان، گفت: ۱۹ پایگاه در تمامی مراکز آموزش و پرورش شهرستان ها و نواحی برای اسکان مسافران تابستانی استان همدان آماده شده اند و در طول سال ۶ خانه معلم و مراکز آموزشی و رفاهی به صورت دائمی به فرهنگیان خدمات رسانی می کنند.

 

 148 مدرسه به عنوان اسکان موقت مسافران تابستانی استان همدان

بداغی گفت: ۱۴۸ مدرسه در قالب یک هزار و ۴۳۳ اتاق به عنوان مراکز اسکان موقت مسافران تابستانی استان همدان در سال ۹۸ تجهیز شد.

وی با اشاره به اینکه ستاد اسکان فرهنگیان استان برای اسکان موقت مسافران در فصل تابستان از یکم تیر ماه آغاز به کار کرده است، اظهار داشت: بیش از ۳۰۰ تن از همکاران فرهنگی در پایگاه های اسکان برای پذیرش مسافران تابستانی، تا ۱۵ شهریور فعال هستند.

بداغی با اشاره به اسکان موقت مسافران تابستانی استان همدان  و اینکه امسال تعداد اتاق های تجهیز شده نسبت به سال گذشته کاهش یافته است، عنوان کرد: امسال در مجموع تعداد ۳۲ اتاق نسبت به سال گذشته کاهش یافت اما کیفیت کلاس های موجود افزوده شده است.

وی با بیان اینکه کلاس های نوع (ج) تابستان گذشته حذف شد، افزود: در سال جاری اتاق های نوع (ب) نیز از ۲۳۶ کلاس به ۱۲۷ کلاس کاهش یافته است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش همدان با اشاره به اسکان موقت مسافران تابستانی استان همدان و اینکه کلاس های نوع (الف) نیز از یک هزار و ۵۱ کلاس به یک هزار و ۱۰۷ کلاس افزایش یافته است، ادامه داد: امسال با هدف افزایش کیفیت خدمات دهی تعداد اتاق های نوع ویژه را از ۱۸۴ کلاس به ۱۹۹ کلاس افزایش دادیم.

وی با اشاره به اینکه کلاس های ویژه مجهز به تخت خواب تاشو و امکانات رفاهی ویژه هستند، تاکید کرد: ایده‌های ما در ستاد اسکان فرهنگیان، حرکت به سمت اسکان در کلاس های ویژه و نوع (الف) است.

بداغی اظهار داشت: در پیش بینی‌های صورت گرفته برای سال آینده نیز کل کلاس های نوع (ب) حذف و همه کلاس‌ها به درجه (الف) و ویژه تبدیل می‌شوند.

 

اسکان فرهنگیان در همدان ۲ برابر شد

وی عنوان کرد: ستاد اسکان فرهنگیان همدان در طول شبانه روز هفت هزار و ۱۶۵ تن ظرفیت اسکان دارد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش همدان گفت: آمار مقایسه ای نشان می‌دهد اسکان فرهنگیان در همدان نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

وی با اشاره به اینکه در تعطیلات نیمه خرداد و عید فطر حجم زیادی از مسافران در ستاد اسکان فرهنگیان استان پذیرش شدند، افزود: در آمار مقایسه ای نسبت به سال گذشته، تا ابتدای تیرماه تعداد مسافران اسکان داده شده از ۲ هزار و ۱۷۶ خانوار، امسال به چهار هز ار و ۲۶۴ خانوار افزایش یافته است.

بداغی با اشاره به اسکان موقت مسافران تابستانی استان همدان، ادامه داد: از نظر تعداد نفر نیز سال گذشته تا ابتدای تیر ماه هفت هزار و ۸۳۳ نفر اسکان داده شدند که این آمار امسال به ۱۵ هزار و ۳۵۰ تن افزایش یافت.

وی عنوان کرد: پذیرش‌ها به صورت غیر حضوری از طریق سامان eskan.medu.ir و حضوری انجام می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش همدان اضافه کرد: شهر همدان ۲ پایگاه ستاد اسکان فرهنگیان دارد که در چهار راه امیرکبیر و محله سبدبافان واقع شده است.

وی با اشاره به اسکان موقت مسافران تابستانی استان همدان تاکید کرد: در تمام مناطق، پایگاه های اسکان ایجاد شده است و از طریق تابلوهای مشخص شده، مسافران را به آن پایگاه‌ها راهنمایی می کنند.

بداغی اظهار داشت: هزینه اقامت با توجه به کیفیت اتاق‌ها برای فرهنگیان، کارکنان دولت و آزاد نرخ گذاری شده است.

وی ادامه داد: ۹ نرخ برای اتاق تعیین شده است و قیمت اتاق‌ها دست کم ۲۰۰ هزار ریال تا ۹۹۰ هزار ریال نرخ گذاری شده است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش همدان گفت: تا به امروز در ۱۲ پایگاه از ۱۹ پایگاه موجود پذیرش داشتیم و پایگاه اسکان ناحیه ۱ و ۲ همدان و لالجین بیشترین اسکان را داشته‌اند.

وی تاکید کرد: در ستاد اسکان فرهنگیان استان به دنبال ارتقا و تجهیز اتاق‌ها هستیم تا خدماتی متناسب با شان فرهنگیان و استان همدان ارایه دهیم.

بداغی با اشاره به اسکان موقت مسافران تابستانی استان همدان اضافه کرد: ستاد اسکان فرهنگیان همدان همواره در دسته برترین‌های کشور قرار داشته است.

وی با اشاره به اسکان موقت مسافران تابستانی استان همدان و اینکه از تمامی ظرفیت‌های موجود در استان برای اسکان مناسب و رفاه مهمانان فرهنگی در فصل تابستان استفاده می‌شود، گفت: تلاش می‌کنیم فضایی فراهم شود تا فرهنگیانی که به همدان سفر می کنند با اطمینان خاطر از مراکز دیدنی استان بازدید کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه