English

همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع)؛

۱۱ شهید دفاع مقدس در اصفهان تشییع می شود

همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) پیکر مطهر ۱۱ شهید دفاع مقدس در اصفهان تشییع می‌شود.

۱۱ شهید دفاع مقدس در اصفهان تشییع می شود

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: پیکر مطهر ۱۱ شهید دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) درگلزار شهدای اصفهان تشییع می‌شود.

سرگرد علی قمیان بیان کرد: از جمله برنامه‌های سپاه در هفته آینده، برگزاری مراسم‌های روشنگری با بیان سبک زندگی استاد شهید بهشتی و حقوق بشر آمریکایی در تمامی رده‌های سپاه استان است.

وی افزود: برگزاری یادواره شهدای 7 تیر در شهرستان‌ها، دیدار با دادستان و رئیس دادگستری استان، بازدید از زندان مرکزی استان، حضور دادستان اصفهان در رده‌ها و ایراد سخنرانی و پاسخگویی به شبهات مطرح شده در خصوص موارد قضایی، به‌روزرسانی تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهر از دیگر برنامه‌های سپاه در این هفته است.

قمیان در خصوص تشییع شهدای دفاع مقدس تأکید کرد: صبح امروز150 شهید از مقابل دانشگاه تهران به سمت ستاد معراج تشییع می‌شوند که 11 تن از این شهدا در اصفهان تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: 8 نفر از این شهدا شناسایی شده و 3 شهید نیز گمنام هستند که از این 8 شهید، یک نفر از سپاه، یک نفر از ارتش و 6 نفر دیگر بسیجی هستند.

گفتنی است؛  مراسم تشییع شهدای دفاع مقدس در اصفهان صبح روز شنبه همزمان با شهادت امام صادق (ع) از ساعت 9 صبح از چهارراه شهید قدوسی (آبشار سابق) به سمت گلزار شهدای اصفهان برگزار می‌گردد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه