English

امیرعباس محبیان خبر داد:

برگزاری آزمون استخدام پیمانی مشاغل عملیاتی آتش‌نشانی

معاون آموزشی جهاددانشگاهی واحد همدان از برگزاری آزمون استخدام پیمانی مشاغل عملیاتی آتش‌نشانی خبر داد.

برگزاری آزمون استخدام پیمانی مشاغل عملیاتی آتش‌نشانی

به گزارش خبرگزاری موج همدان، امیرعباس محبیان، معاون آموزشی جهاددانشگاهی واحد همدان ضمن اشاره به برگزاری آزمون استخدام پیمانی مشاغل عملیاتی آتش‌نشانی اظهار داشت: امیرعباس محبیان در توضیح این خبر اظهار کرد: استانداری همدان از محل سهمیه استخدامی شماره 711304 مورخ 19 اسفند سال 97 سازمان اداری و استخدامی کشور و مجوز شماره 2257 مورخ 25 فروردین سال 98 سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ، تعداد 45 نفر از افراد واجد شرایط را از طریق آزمون علمی، عملی و پس از طی مراحل گزینش به صورت پیمانی استخدام می‌کند.

 

استخدام پیمانی مشاغل عملیاتی آتش‌نشانی

وی با بیان اینکه نیروهای مورد نیاز راننده خودروهای تندروی سنگین آتش‌نشانی و آتش‌نشان است، عنوان کرد: دوشنبه 10 تیرماه جاری ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی آغاز می شود و داوطلبان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir مراجعه کنند.

محبیان با اشاره به اینکه زمان برگزاری آزمون 18 مرداد امسال است، تصریح کرد: شرایط استخدامی آزمون این است که ثبت نام فقط مختص آقایان بوده و بخشی از سهمیه برای ایثارگران، خانواده جانبازان و شهدا خواهد بود.

وی ادامه داد: این آزمون به دو صورت علمی و عملی برگزار و داوطلبان پس از پذیرش در بخش علمی، عملکردشان در بخش عملی نیز سنجیده خواهد شد که برای بخش عملی، سه برابر ظرفیت افراد انتخاب و برترین ها استخدام می شوند.

محبیان گفت: هزینه ثبت نام این آزمون 50 هزار تومان بوده و از امروز-چهارشنبه 5 تیرماه- دفترچه شرکت در آزمون برروی سایت جهاد دانشگاهی همدان قرار خواهد گرفت.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی واحد همدان با اشاره به استخدام پیمانی مشاغل عملیاتی آتش‌نشانی، عنوان کرد: جهاد دانشگاهی واحد همدان، سابقه طولانی در برگزاری آزمون های استخدامی ادارات دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه