English

رئیس فدراسیون بدمینتون اعلام کرد:

المپیک ۲۰۲۰ همه امید مان بخش بانوان است

رئیس فدراسیون بدمینتون در انتخابات رئیس هیات بدمینتون کردستان گفت: در المپیک 2020 تمام امیدواری ما به بانوان ورزشکار می باشد.

المپیک 2020 همه امید مان بخش بانوان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، محمدرضا پویا پیش از ظهر امروز سه شنبه در مجمع انتخاباتی هیأت بدمینتون کردستان اظهار داشت: هم اکنون این فدراسیون برای المپیک 2020 در حوزه مردان امید زیادی مشاهده نمی‌شود اما در بخش بانوان ثریا آقایی امتیاز خوبی برای حضور در المپیک دارد.

وی افزود: با اشاره به برخی انتقادات در خصوص نگاه تبعیض آمیز بین ورزشکاران زن و مرد اظهارد اشت: این فدراسیون نگاه همسان و بدون تبعیضی در اختصاص اعتبار برای آموزش مربیان و داوران زن و مرد این رشته ورزشی دارد.

رئیس فدراسیون بدمینتون گفت: هم اکنون 30 هزار بدمینتون باز سازمان یافته و بیمه شده در کشور برای حضور در میادین قهرمانی تلاش می کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به فعالیت، همکاری و حضور ورزشکاران کردستانی انتظار می‌رفت بیش از یک هزار نفر ورزشکار سازمان یافته در کردستان وجود داشته باشد که آمار 340 نفر بسیار پایین است.

پویا یادآور شد: مربیان، داوران و ورزشکاران موفقی در کردستان داشته ایم و نیاز است به بخش بانوان هم نگاه ویژه ای شود و در این بخش هم رشد کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه