English

سردار بخشعلی کامرانی صالح خبر داد

کشف کالای قاچاق از رانندگان اتوبوس مسافربری مسیر همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف کالای قاچاقِ رانندگان اتوبوس مسافربری مسیر همدان خبر داد.

کشف کالای قاچاق از رانندگان اتوبوس مسافربری مسیر همدان

به گزارش خبرگزاری موج همدان، سردار بخشعلی کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان همدان ضمن اشاره به کشف کالای قاچاق از رانندگان اتوبوس مسافربری مسیر همدان، اظهار داشت: با مطلع شدن کارآگاهان پلیس آگاهی همدان از قاچاق کالا چند دستگاه اتوبوس مسافربری مسیر همدان به شهرهای جنوبی کشور در پوشش مسافر، اقدام در قالب سه تیم به محل‌های مربوطه اعزام شدند.

 

کشف کالای قاچاق از رانندگان اتوبوس مسافربری مسیر همدان

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: تیم نخست پلیس، پس از استقرار در محور جوکار به همدان و کنترل خودروهای عبوری از این محور، یک دستگاه اتوبوس را مشاهده که پس از توقف اتوبوس با بررسی داخل و جعبه‌های بغل آن کالای قاچاق را کشف و به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز منتقل کرد.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: پس از تخلیه، تعداد هشت عدد باطری خارجی متعلق به کامیون، ۳۶ جفت کفش خارجی، ۴۴ دستگاه ریش تراش خارجی، یک دستگاه یخچال سای بای ساید، و یک دستگاه اسکوتر برقی به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سردار کامرانی ضمن اشاره به کشف کالای قاچاق از رانندگان اتوبوس مسافربری مسیر همدان صالح ادامه داد: تیم دوم نیز یک دستگاه اتوبوس را در "چهار راه بابک" ابتدای ورودی شهر همدان متوقف و بازرسی کردند که یک هزار و ۱۹۸ عدد قوطی کمپوت آناناس، سه دستگاه ماشین لباسشویی، یک دستگاه LED مارک ال جی ۴۹ اینچ به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

 

کشف انواع کالای قاچاق از اتوبوس محور جوکار همدان

وی اظهار داشت: کارآگاهان تیم سوم مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز یک دستگاه اتوبوس را در میدان "امام حسن" (ع) ورودی محور جوکار به همدان متوقف کردند که پس از تخلیه مسافران و بازرسی بعمل آمده، متوجه شدند اتوبوس از ناحیه باک جلو جاساز بوده و حامل کالای خارجی قاچاق است.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: راننده به همراه شاگرد و اتوبوس به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز انتقال و پس از تخلیه و شمارش ۴۳۲ عدد خمیر دندان خارجی قاچاق، ۳۵۹ ثوب ساپورت زنانه خارجی و ۷۷ جفت کفش خارجی کشف شد.

سردار کامرانی صالح ضمن اشاره به  کشف کالای قاچاق از رانندگان اتوبوس مسافربری مسیر همدان، بیان داشت: سه دستگاه اتوبوس، به همراه ۶ متهم برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی همدان معرفی شدند که اتوبوس‌ها به پارکینگ انتقال یافت و پرونده در حال رسیدگی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه