English

کشف کالای قاچاق میلیاردی در اندیمشک

فرمانده انتظامی استان با اعلام توقیف یک دستگاه خودروی کامیون کشنده ولوو از کشف کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال در شهرستان اندیمشک خبر داد.

کشف کالای قاچاق میلیاردی در اندیمشک

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، سردار حیدر عباس زاده اظهار کرد: با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال و در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق کالا، ماموران ایست و بازرسی پل زال اندیمشک با تشدید کنترل بر خودروهای عبوری، موفق به شناسایی و توقیف یک دستگاه کامیون کشنده ولوو حامل بار قاچاق در محور اندیمشک – خرم آباد شدند.

وی افزود: در بازرسی از بار این کامیون، 461 کارتن کاور پنل کولر و 3 پالت قطعات کولر فاقد مجوز و مدارک گمرکی کشف شد.

سردار عباس زاده با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این محموله قاچاق را بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد کردند، افزود: در این زمینه یک قاچاقچی دستگیر و به همراه کالاهای مکشوفه پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان با بیان اینکه عملکرد قاچاقچیان مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می دهد، خاطرنشان کرد: تلاش پلیس برای مبارزه با اخلالگران اقتصادی کماکان با قوت بیش از پیش ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی