English

نماینده ولی فقیه در کردستان:

دشمن به دنبال ایجاد توطئه در منطقه است تا از گسترش قدرت ایران ممانعت کند

نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار داشت: امروز دشمن بدنبال ایجاد توطئه در منطقه است تا از گسترش قدرت ایران بعنوان یک قدرت منطقه ای جلوگیری کند.

دشمن به دنبال ایجاد توطئه در منطقه است تا از گسترش قدرت ایران ممانعت کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی پیش از ظهر امروز یکشنبه در آیین تجلیل از ایثارگران و کارکنان نمونه دستگاه قضایی در کردستان اظهار داشت: به وضوح می‌توان دید که قدرت ابرقدرت‌ها در برابر انقلاب اسلامی به زیر کشیده شده و این به برکت خون شهدا، ایثار ایثارگران و روحیه شهادت و رشادت به دست آمده است.

وی با بیان اینکه این تحول در کمتر از 50 سال به برکت انقلاب اسلامی ایجاد شده است، افزود: اکنون انقلاب اسلامی به درجه‌ای از عظمت و ابهت رسیده که دشمنان و ابرقدرت‌ها نسبت به ملت ایران سر تعظیم فرود می‌آورند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیا اینکه ما دنبال جنگ نبوده و نیستیم، یادآور شد: از آنجایی که دشمن انقلاب اسلامی را در برابر منافع خود می بینند، به دنبال آن است با ایجاد توطئه در منطقه از گسترش قدرت ایران ممانعت کند که هیچگاه موفق نخواهد شد.

آیت الله حسینی شاهرودی انسان سازی را اصل اولیه انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: خود سازی و جامعه پردازی از دیگر اصول انقلاب اسلامی است و همه باید نسبت به این مهم اهتمام داشته باشند.

 نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: امروز قدرت و توان انقلاب اسلامی در جهات مختلف به جایی رسیده که دشمنان در برابر ملت ایران اظهار عجز و ناتوانی می کنند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب ما بر اساس قرآن، اسلام و مکتب بنا نهاده شده است، اضافه کرد: تمدن سازی از دیگر خصوصیات انقلاب و دین اسلام است و انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف با پیشرفت‌ها همراه است، بنابراین باید مانع عملی شدن توطئه‌های دشمن در بحث گسترش فرهنگ و تمدن غربی در کشور شد.

نماینده ولی فقیه در کردستان در ادامه تلاش‌های قوه قضاییه را جهادی دانست و تاکید کرد: جایگاه قضا در دین اسلام ویژه است به گونه‌ای که خداوند قاضی و عادل را خلیفه و جانشین خود در روی زمین معرفی کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه