English

افتتاح ۵ پروژه ورزشی به ارزش بیش از ۳۱ میلیارد ریال در پارس آباد

با حضور وزیر ورزش و جوانان در شهرستان پارس آباد 5 پروژه ورزشی افتتاح و کلنگ زنی شد.

افتتاح 5 پروژه ورزشی به ارزش بیش از 31 میلیارد ریال در پارس آباد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، قبل از ظهر امروز با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان  و مسئولان استانی و شهرستانی  چند پروژه ورزشی شهرستان مرزی پارس آباد مورد بهره برداری و بازدید مقامات قرار گرفت.

سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان علاوه بر افتتاح ۵ طرح در این  شهرستان از روند اجرای زمین چمن شهید کلانتری ، پروژه تالار وزنه برداری این شهرستان، بازدید کرد.

وی همچنین در این سفر سالن های تخصصی وشو ،تنیس روی میز، سالن جانبازان و معلولین و  ساختمان خوابگاه ورزشکاران پارس آباد افتتاح و کلنگ زمین سه هزار نفری این شهرستان نیز به زمین زده شد.

فرماندار پارس آباد مغان نیز با بیان اینکه سفر وزیر ورزش و جوانان  به شهرستان مایه خیر و برکت بوده و باید از این سفر ها بیشترین بهره را در جهت رشد توسعه شهرستان برداریم .

علی علایی افزود: در جریان این سفر وزیر ورزش و جوانان پروژه سالن ورزشی ووشو با اعتبار 6 میلیارد ریالی و سالن ورزشی تنیس روی میز با اعتبار 6 میلیارد ریال و خوابگاه ورزشکاران با اعتبار 10 میلیارد ریالی و پروژه سالن ورزشی جانبازان و معلولین  با اعتبار 6 میلیارد ریال و سالن شهدا با اعتبار هزینه شده 3 میلیارد ریالی به بهره برداری رسیده و افتتاح شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه