English

معاون امور پیشگیری بهزیستی کردستان خبر داد:

۱۵ پایگاه آماده ارائه خدمات طرح مانا در کردستان

معاون امور پیشگیری بهزیستی کردستان اظهار داشت: استان کردستان همزمان با سراسر کشور آماده اجرای طرح مانا می باشد که در این طرح 15 پایگاه آمادگی انجام این طرح را دارند.

15 پایگاه آماده ارائه خدمات طرح مانا در کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، باقر کرمی صبح امروز شنبه در گفتگو با خبرنگاران رسانه های کردستان اظهار داشت: طرح مانا به صورت کارگاهی و عملی و در 12 جلسه طراحی شده و جامعه هدف را در 30 گروه زیر پوشش قرار می دهد ضمن اینکه نوجوانان در این کارگاه ها تقویت مهارت های ارتباطی و کارگروهی و تبدیل چالش ها و تهدیدات دوره بلوغ به فرصت را فرا می گیرند.

معاون امور پیشگیری بهزیستی کردستان یادآور شد: جامعه هدف طرح مانا، نوجوانان دختر و پسر رنج سنی 13 تا 18 سال را در بر می گیرد که از طریق پایگاه های سلامت اجتماعی جذب می شوند.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح 15 پایگاه در استان یش بینی شده است، افزود: با برنامه ریزی های انجام شده 27 مربی و تسهیلگر دارای مدارک کارشناسی و بالاتر در رشته های روانشناسی، علوم اجتماعی و علوم تربیتی آموزش های لازم را برای اجرای این طرح در استان دیده اند.

کرمی ارتقای توانمندی های نوجوانان در زمینه شیوه های همیاری اجتماعی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی در محلات و ایجاد و توسعه ظرفیت های مشارکت نوجوانان در موسسات خصوصی مانند پایگاه های سلامت اجتماعی را از دیگر اهداف اجرای این طرح اعلام کرد.

وی تاکید کرد: در مدت زمان اجرای طرح والدین نیز درگیر بوده و باید فرزندان خود را در زمینه فراگیری مهارت های مختلف اجتماعی که در قالب این طرح بیان می شود همراهی کرده و حامی آنان باشند.

معاون امور پیشگیری بهزیستی کردستان گفت: طرح مانا (مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران) به منظور پیشگیری از آسیب های فردی و اجتماعی نوجوانان همزمان با سراسر کشور از اول تیر در استان کردستان هم اجرا می شود.

طرح مانا (مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران) تعطیلات تابستان امسال در سه محور پایگاه سلامت اجتماعی، آموزش مهارت های اجتماعی و اوقات فراغت پیشگیری از آسیب های اجتماعی توسط بهزیستی اجرا می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه