English

هاشم نامور خبر داد؛

کمک یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومانی شرکت نفت بندرعباس به مناطق سیل زده

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس با اشاره به کمک شرکت پالایش نفت بندرعباس به مناطق سیل زده گفت: این شرکت در مجموع بیش از یک میلیارد و 100 میلیون تومان به مناطق سیل زده کرده است.

کمک یک میلیارد و 100 میلیون تومانی شرکت نفت بندرعباس به مناطق سیل زده

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، هاشم نامور با اشاره به کمک شرکت پالایش نفت بندرعباس به مناطق سیل زده گفت: در راستای حمایت از هموطنان سیل‌زده درمجموع این شرکت افزون بر ۱۱ میلیارد و ۱۴۴ میلیون ریال به مردم سیل زده کشور کمک کرده است.

وی افزود: این کمک‌ها شامل کالا و اجناس مورد نیاز سیل زدگان به ارزش ۳ میلیارد ریال بود که فروردین امسال با هماهنگی جمعیت هلال احمر هرمزگان به استان‌های خسارت دیده از سیل ارسال شد.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس ادامه داد: همچنین در راستای رسالت اجتماعی شرکت نفت بندرعباس، دومین محموله این شرکت شامل ۳۴۵ دستگاه یخچال فریزر اهدایی در بین سیل زدگان توزیع شد.

نامور ارزش این تعداد یخچال فریزر را افزون بر ۸ میلیارد ریال اعلام کرد.

وی در ادامه ابراز داشت: همچنین در راستای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت پالایش نفت بندرعباس یک دستگاه آمبولانس با ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال خریداری، تجهیز و به زندان بندرعباس اهدا شد.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس در پایان هدف از این کار را حمایت و احساس مسؤولیت از زندانیان به عنوان شهروندان از سوی شرکت نفت دانست و اظهارداشت: به فراخور توان خود از مجموعه زندان بندرعباس در راستای رسالت نگهداری و اصلاح و تربیت حمایت می‌کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه