English

محمد اسلامی خبر داد:

پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی در ساخت بیمارستان قائم تویسرکان

وزیر راه و شهرسازی ضمن اشاره به نقش بیمارستان قائم تویسرکان در مقوله درمان و واحد های تشکیل دهنده آن، از پیشرفت فیزیکی 86 درصدی در ساخت بیمارستان خبر داد.

پیشرفت فیزیکی 86 درصدی در ساخت بیمارستان قائم تویسرکان

به گزارش خبرگزاری موج همدان، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از بیمارستان قائم تویسرکان، ابراز کرد: عملیات ساخت بیمارستان قائم تویسرکان تاکنون ۸۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش بینی می شود تا چند ماه آینده به ۱۰۰ درصد برسد.

وی با تاکید بر اینکه پیمانکار با سرعت قابل قبول کار ساخت و ساز این بیمارستان را انجام می دهد، اضافه کرد: با بهره برداری از این بیمارستان مردم تویسرکان دغدغه ای برای درمان ندارند.

گفتنی است بیمارستان ۹۶ تختخوابی قائم تویسرکان از سال ۸۷ کلنگ زنی شده و با جانمایی هایی که انجام شده تعداد تخت ها به ۱۵۴ تخت افزایش یافته است.

این بیمارستان دارای ۶ طبقه با اسکلت بتنی و دارای ۱۵۴ تخت با مساحت زیربنا به متراژ ۱۶ هزار و ۹۳۴ متر مربع است.

مساحت زمین این بیمارستان به متراژ ۴۶ هزار و ۷۶۲ متر مربع و دارای ۴ بلوک مجزا و قسمت های الحاقی و جانبی است.

این بیمارستان دارای بخش های سی تی اسکن، دیالیز، اهدای خون، اورژانس، درمانگاه ( دندانپزشکی، رادیولوژی، چشم پزشکی، واکسیناسیون)، آندوسکوپی، فیزیوتراپی، آزمایشگاه ، ICU، NICU،LDR، زنان و زایمان، کودکان، CCU، جراحی ، داخلی و اداری و مهدکودک است.

وزیر راه و شهرسازی پس از بهره برداری از برج مراقبت و سامانه روشنایی باند فرودگاه و بازدید از ایستگاه راه آهن همدان، از روند ساخت بیمارستان قائم تویسرکان بازدید کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه