English

گام بلند گلخانه شرکت نیروی غرب در مسیر کشاورزی هوشمند

مدیرعامل شرکت نیروی غرب گفت: در گلخانه شرکت نیروی غرب، ارتباطات و فناوری اطلاعات را با کشاورزی در مسیر اقتصادی کردن کشاورزی تلفیق کرده‌ایم.

گام بلند گلخانه شرکت نیروی غرب در مسیر کشاورزی هوشمند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مریم حسینی در خصوص کم و کیف گلخانه شرکت نیروی غرب ابراز داشت: گلخانه شرکت نیروی غرب باسابقه ۳۰ ساله در حوزه آی سی تی و اتوماسیون صنعتی، تاکنون پروژه‌های ملی زیادی را به سرانجام رسانده است و پروژه IoT اینترنت اشیاء برای کشاورزی را از حدود شش سال قبل در گلخانه شرکت نیروی غرب تعریف شد و با همکاری شتاب‌دهنده تیک که جزو شتاب‌دهنده‌های زیرمجموعه پارک علم و فناوری کرمانشاه است، امیدواریم بتوانیم در حوزه کشاورزی هوشمند ورود خوبی داشته باشیم.

وی خاطرنشان ساخت: فاز مطالعاتی کشاورزی هوشمند پایان‌یافته و فاز صفر این شرکت در حوزه کشاورزی هوشمند به بهره‌برداری رسیده و نتایج آن در اقلیم‌های مختلف مزرعه و گلخانه در سطوح کوچک قابل‌قبول بوده است.

مدیرعامل شرکت نیروی غرب با تأکید بر اینکه این شرکت برای نخستین بار در کشور در حوزه کشاورزی هوشمند در مزرعه و گلخانه است، اظهار داشت: این گلخانه هوشمند در آینده قابلیت ساپورت صد‌ها گلخانه از نقاط مختلف استان و حتی سراسر کشور را دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه