English

استاندار کرمانشاه:

اجر سرمایه‌گذاران برای ایجاد اشتغال کمتر از زیارت‌ خانه خدا نیست

هوشنگ بازوند در همایش اقتصاد شهری و تالار مذاکرات سرمایه‌گذاری در شهر نیلوفری ایران گفت: به باور بنده اجر اخروی سرمایه‌گذاران برای ایجاد اشتغال جوانان مؤمن کمتر از زیارت‌خانه خدا نیست.

اجر سرمایه‌گذاران برای ایجاد اشتغال کمتر از زیارت‌ خانه خدا نیست

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، استاندار کرمانشاه اظهار داشت: رفع موانع اشتغال، و جذب سرمایه‌گذاری در تمامی بخش‌ها باید در دستور کار تمامی مدیران استان باشند.

وی ادامه داد: تلاش‌های خوبی برای ارتقای اشتغال و شاخص‌های کسب‌وکار در کرمانشاه انجام‌شده است و از این نظر وضعیت قابل قبولی را در جدول کشوری کسب کردیم، اما باید در این مسیر حرکت مستمر و هماهنگ داشته باشیم تا اشتیاق سرمایه‌گذاران برای فعالیت در استان بیشتر شود.

مقام عالی استان تصریح کرد: با برداشتن موانع سرمایه‌گذاری بستر مناسب برای جذب سرمایه‌گذار فراهم می‌شود و سرمایه‌گذاری جریانی غیردستوری و سیال است که هر جا بستر مناسبی برای آن مهیا شود سرمایه‌گذاری به آن سمت سرازیر و سوق داده می‌شود و کرمانشاه زیرساخت‌های خوبی در بخش‌های جاده‌ای، ریلی و هوایی دارد. اما برای تسهیل ترابری تولیدات و جذب گردشگران، به دنبال ساخت آزادراه‌ها هستیم که قدم‌های اولیه در این خصوص برداشته‌شده است تا بتوانیم از منافع سرمایه‌گذاران حمایت و همکاری آن‌ها را برای سرمایه‌گذاری در این عرصه جلب کنیم.

استاندار کرمانشاه گفت: در حوزه‌های نفت و گاز و پتروشیمی در استان زیرساخت‌های خوبی داریم و در حال جذب سرمایه‌گذاران جدید در این حوزه نیز هستیم و مرز مشترک طولانی استان کرمانشاه با عراق، بازار و فرصت مناسبی را برای استان فراهم آورده است که در تمامی حوزه‌ها سرمایه‌گذاری کنیم.

وی ادامه داد: ثروت‌های بی‌بدیل و ظرفیت‌های منحصربه‌فرد در حوزه‌های مختلف، استان کرمانشاه را به تعبیر مقام معظم رهبری به چهره زیبای ایران اسلامی تبدیل کرده است و آثار تاریخی کرمانشاه به‌تنهایی از چند کشور اروپایی بیشتر است و فرصت و ظرفیت مناسبی برای توسعه گردشگری استان است و ین قول رو به سرمایه‌گذاران می‌دهیم که با تمام توان از پروژه‌ها و سرمایه‌های آنان حمایت جدی خواهیم نمود.

استاندار کرمانشاه افزود: تحقق سند اشتغال تنظیمی که کاهش سه‌درصدی بیکاری را در آن پیش‌بینی کرده‌ایم، با کمک سرمایه‌گذاران میسر خواهد بود و با همدلی و وفاق، هر مانعی در این مسیر برداشته خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه