English

استاندار اردبیل:

نام ایران در سالن رضازاده طنین انداز خواهد شد

استاندار اردبیل گفت: سالن ۶ هزار نفری رضازاده یکی از کم نظیرترین سالن های دارای استاندارد جهانی در کشور است و نام ایران توسط تماشاگران فهیم اردبیلی طنین انداز خواهد شد.

نام ایران در سالن رضازاده طنین انداز خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، اکبر بهنام جو در حاشیه بازدید از سالن برگزاری مسابقات لیگ جهانی والیبال در اردبیل اظهار کرد: تجهیز سالن رضازاده از هر لحاظ مطابق استاندارد جهانی است و از همه مهمتر تماشاگران این سالن با وقارترین تماشاگران در جهان هستند و خواهند بود.

وی با بیان اینکه انتقال فرهنگ غنی ایران باید در این رویدادها صادر شود گفت: تماشاگران با نظم و برنامه خوب ثابت خواهند کرد که همانند سایر عرصه ها در دنیا بی نظیر هستند و فرهنگ و تمدن ایران توسط آنها به سایر نقاط جهان صادر می شود.

استاندار اردبیل تماشاگران را مشوق اصلی تیم ملی ایران بر شمرد و گفت: مردم علاوه بر تشویق یکپارچه تیم ملی والیبال ایران، از سایر تیم های حاضر در سالن مسابقات استقبال خوبی خواهند کرد.

بهنام جو افزود: هماهنگی دستگاه های متولی و درگیر در این دوره از مسابقات شایسته تقدیر است و تلاش شبانه روزی عوامل اجرایی در این دوره از مسابقات آبروی استان و جمهوری اسلامی را تضمین می کند.

وی میزبانی از هفته چهارم لیگ ملت های والیبال را فرصت طلایی برای معرفی ظرفیت‌های اردبیل بر شمرد و گفت:اینکه بیش از یک میلیارد نفر از شبکه های جهانی این رقابت ها را رصد می کنند باید قابلیت ها و ظرفیت های گردشگری  استان را معرفی کنیم.

استاندار اردبیل انعکاس اخبار این رقابت ها را مهم دانست و اظهار کرد: تحقق این مهم وظیفه رسانه ها بویژه رسانه ملی است و شرایط نرم افزاری از هر لحاظ برای رسانه ها پیش بینی شده است.

بهنام جو بر ضرورت وجود یک تیم معتبر والیبال در استان اردبیل تاکید کرد و افزود: ورزش والیبال در استان اردبیل طرفداران زیادی دارد و باید بعد از برگزاری این دوره از مسابقات برای تشکیل حداقل یک تیم دسته اولی اقدام شود.

گفتنی است بعد از بازدید از روند آماده سازی سالن شش هزار نفری حسین رضا زاده برای برگزاری هفته چهارم مسابقات والیبال لیگ ملت های جهان، مسئولین کمیته های برگزاری عملکرد خود را تشریح کردند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه