English

استاندار اردبیل:

بخش باری فرودگاه پارس آباد راه اندازی می شود

استاندار اردبیل گفت: بخش باری فرودگاه پارس آباد راه اندازی می شود.

بخش باری فرودگاه پارس آباد راه اندازی می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، اکبر بهنام جو در دیدار هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان پارس‌آباد با اشاره به سیاست‌های صادرات محور در استان اردبیل از راه‌اندازی بخش باری فرودگاه پارس‌آباد مغان خبر داد و گفت: تا ۲ ماه آینده طراحی آن آماده و در سال آینده راه‌اندازی خواهد شد.

وی بابیان اینکه بااتصال راه‌آهن پارس‌آباد مغان و توسعه فرودگاه این شهرستان به پروازهای باربری، تحول عظیمی در کسب درآمد در شهرستان مرزی پارس‌آباد خواهد شد.

استاندار اردبیل از حضور هیات رئیسه اتاق اصناف در استانداری و از همکاری و تعامل سازنده این تشکل صنفی با نماینده دولت تدبیر و امید در شهرستان تقدیر و تشکر نمودند و بر نقش اصناف در تولید ناخالص ملی علی‌الخصوص در ایجاد اشتغال برای جوانان در شهرستان مرزی پارس‌آباد شدند.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد نیز گزارشی از هیات رئیسه جدید اتاق اصناف در این دوماهه ارائه و از عملکرد این نهاد در ایجاد اتحاد و همبستگی بین کسب و بازار و قدردانی کرد.

علی علایی با اعلام اینکه اقدامات اصناف در راستای تحقق اجرای منویات مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: با توجه به اهمیت شعار سال و تأکیدات مقام معظم رهبری، در راستای این امر مهم اقدامات لازم برای تحقق رونق تولید داخلی در دستور کار دستگاه‌های اجرای شهرستان و این نهاد مردمی قرارگرفته است.

رئیس اتاق اصناف شهرستان پارس‌آباد نیز با بیان مشکلات و چالش‌های اتاق اصناف و اتحادیه‌های شهرستان مساعدت و راهنمایی استاندار اردبیل را در حل مشکلات اصناف شهرستان مرزی پارس‌آباد مغان خواستار شد.

صمد اله محمدی بابیان اینکه بیش از 8 هزار واحد صنفی تحت پوشش ۱۴ اتحادیه صنفی در شهرستان پارس‌آباد مغان فعالیت می‌کنند، افزود: شهرستان مرزی پارس‌آباد مغان پس از شهرستان اردبیل دومین شهرستان از بابت تعداد واحد صنفی فعال دارا می‌باشد.

وی همچنین از استاندار اردبیل، فرماندار شهرستان و رئیس سازمان صمت به خاطر تلاش جهت اجرای قانون تقدیر و تشکر کرد‌ند؛ و اعلام آمادگی کرد‌ند در سالی که مزین به رونق تولید است در کنار دولت از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نخواهند نمود.

در ادامه محبت جعفر پور، نائب رئیس اول اتاق اصناف، بابیان اینکه در سال گذشته بیش از 740 واحد صنفی که در کلاس آموزش شرکت کردند و به ‌صورت مستقیم با قوانین نظام صنفی، قوانین بهداشتی و امنیتی آشنا شدند، در دو ماه اخیر نیز از 1100 واحد صنفی بازرسی مستمر صورت گرفته و بیش از 28 گشت مشترک با حضور (دادستان، صنعت، معدن و تجارت، شبکه بهداشت، نیروی انتظامی و تعزیرات) صورت گرفته است افزود: با توجه به مشکلات اتاق اصناف و حاشیه‌های حاکم بر این نهاد مردمی باعث شده این نهاد مردمی که در سال ۱۳۸۱ تأسیس و یکی از بزرگ‌ترین تشکل می‌باشد از داشتن ساختمان درشان و جایگاه اصناف برخوردار نیست.

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه