English

مدیرکل جهاد کشاورزی استان مازندران خبر داد:

آغاز پرداخت تسهیلات به کشاورزان خسارت دیده مازندران

مدیرکل جهاد کشاورزی استان مازندران گفت:پرداخت خسارت و تسهیلات بلاعوض، قرض الحسنه و ارزان قیمت به کشاورزان آسیب دیده از سیل استان مازندران آغاز شد.

آغاز پرداخت تسهیلات به کشاورزان خسارت دیده مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران  ، عزیز الله شهیدی فر با بیان اینکه بر اساس آخرین برآورد سیل فروردین امسال به ۴۰ هزار و ۲۴۰ بهره بردار مازندرانی از ۲۰ تا ۱۰۰ درصد به ویژه زمین‌های کشاورزی خسارت وارد کرده است، مبلغ این میزان خسارت در بخش‌های زیربنایی، زیرساخت و مالکیتی را ۷۵۰ میلیاردتومان اعلام کرد.

وی با اشاره به تخصیص اعتبار ۱۷۱ میلیاردتومانی دولت برای پرداخت بلاعوض به کشاورزان خسارت دیده ادامه داد : از این میزان تاکنون ۸۵ میلیارد تومان برای پرداخت به کشاورزان اختصاص یافته است.

شهیدی فر از ثبت ۱۲ هزار و ۴۰۹ پرونده تاکنون در سامانه «سجاد» برای پرداخت خسارت و تسهیلات بلاعوض، قرض الحسنه و ارزان قیمت خبر داد و افزود: در این مدت ۳ هزار و ۴۸۱ پرونده در کارگروه‌های شهرستانی و استانی نهایی و آماده پرداخت تا فردا به کشاورزان آسیب دیده شده است.

مدیرکل جهاد کشاورزی مازندران گفت: در این مرحله ۱۲ میلیارد تومان بلاعوض و ۸۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت پرداخت شده و هفته آینده نیز پرداخت‌های بعدی انجام می‌شود.

شهیدی فر با اشاره به اینکه ۶۰ هزارهکتار از زمین‌های زراعی مازندران در سیل امسال آسیب دیدند افزود:، اما ۱۰۰ درصد خزانه گیری‌ها و عملیات نشاکاری انجام شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
نویسنده:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه