English

معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما :

شبکه های استانی مراکز در خدمت توسعه همه جانبه استان ها باشند

معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما با اشاره به کارکردهای شبکه های استانی در مراکز صدا وسیما اظهار داشت: در مجموع این شبکه های استانی بایستی در خدمت توسعه همه جانبه استان ها باشند.

شبکه های استانی مراکز در خدمت توسعه همه جانبه استان ها باشند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، علی دارابی در  آیین تکریم ومعارفه مدیر کل صداوسیما مرکز کردستان با بیان اینکه هر مسئولیتی زمانی به پایان می رسد و خوش به حال آنکس که توانسته باشد از موهبت خدمتگزاری به مردم استفاده  برده باشد وبا قدردانی از زحمات ابوالقاسم امان اللهی مدیرکل سابق مرکز گفت: باید با کار و تلاش شبانه روزی در شبکه استانی باعث رونق و توسعه در سطح استان و کشور باشیم. 

معاون امور استان ها سازمان صداوسیما نوکری برای مردم را افتخاری بزرگ برای کارکنان و مدیران رسانه عنوان کرد و اظهار داشت: مسئولین هیچ شانی جز خدمت به مردم در نظام جمهوری اسلامی ندارند. 

وی شبکه‌های استانی را در خدمت توسعه پایدار استان‌ها معرفی کرد و افزود: این شبکه‌ها باید اولویت‌های استان را رعایت و پیوست توسعه پایدار استان را داشته باشند.

دارابی گفت: این شبکه‌ها همانگونه که زبان مردم هستند باید حامی و همراه مسئولین هم باشند و به توسعه جامعه، کاهش آسیب‌های اجتماعی و رشد و توسعه گردشگری در استان‌هایی مانند کردستان کمک کنند و کار‌های ویژه‌ای انجام دهند.

وی یکی از کارکرد‌های شبکه‌های استانی را تقویت اتحاد و انسجام برشمرد و گفت: استفاده از زبان بومی تبیین و به همه مراکز اعلام شده است که باید رعایت شود.

دارابی بر لزوم شناسایی نیرو‌های خوب و میدان دادن به آن‌ها تاکید کرد و گفت: باید چهره‌های جوان، نخبه و خوش فکر را در تولید برنامه‌های جذاب و مؤثر جذب کرد. 

وی به ساخت سه سریال در کردستان با موضوع مشاهیر این استان هم اشاره کرد و گفت: بانی این کار استاندار کردستان بود و به زودی در مراسمی درباره این سریال‌ها اطلاع رسانی می‌کنیم.

دارابی در ادامه به فعالیت‌های مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز کردستان اشاره کرد و وی را پایبند به مناسبات اخلاقی، با سواد و دارای ایده‌های خلاقانه معرفی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه