English

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان:

تامین آب شرب اصفهان از طریق یک سامانه آبرسانی امری دشوار است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: با افزایش دما میزان مصرف آب بیشتر می شود و این در حالیست که تنها سامانه آبرسانی اصفهان ظرفیت محدودی در تامین آب شرب دارد.

تامین آب شرب اصفهان از طریق یک سامانه آبرسانی امری دشوار است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، هاشم امینی در جمع مدیران طرح آبرسانی اصفهان بزرگ با اشاره به افزایش نیاز آبی مردم در نیمه اول سال اعلام کرد: بدون شک با افزایش دما میزان مصرف هم بیشتر می شود این در حالیست که تنها  سامانه آبرسانی اصفهان ظرفیت محدودی در تامین آب شرب دارد.

وی افزود: نهایت ظرفیت تامین آب شرب تصفیه خانه آب باباشیخعلی 11.5 متر مکعب در ثانیه هست در حالیکه نیاز آبی در فصل تابستان حداقل 14.5 متر مکعب می باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به کمبود 3 الی 3.5 متر مکعبی در ثانیه آب برای  تامین آب شرب مردم پرداخت و اظهار داشت: هم اکنون ذخیره آب سد زاینده رود 750 میلیون مترمکعب است و مردم شاهد بارندگی های مناسب در فصل بارش بودند براین اساس مردم نمی پذیرند که در فصل تابستان در تامین آب شرب با چالش هایی مواجه باشند.

اب شرب

امینی خطاب به مدیران طرح آبرسانی اصفهان بزرگ اظهار داشت: در حال حاضر باید آب شرب بیش از 4 میلیون جمعیت استان از طریق یک سامانه تامین شود پس با توجه به محدمیت منابع ،تلاش خود را معطوف به توزیع عادلانه به روش های گوناگون نمائید.

وی به چگونگی توزیع عادلانه آب پرداخت و بیان داشت: با بهره گیری سیستم تله متری ،تله کنترل ،مدیریت فشار ، مرئی سازی والوها ، ایجاد حوضچه های فشار شکن سعی در توزیع عادلانه آب در سطح استان داشته باشید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان علاوه بر تامین کمی آب مردم در فصل تابستان بر کیفیت مطلوب هم تاکید کرد و گفت:علاوه بر اینکه نهایت تلاش ها در جهت تامین آب شرب مردم در دستور کار قرار گیرد باید کیفیت آب شرب مانند سنوات قبل مطابق با استاندارد باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه