English

فرمانده انتظامی کرمانشاه:

امنیت امروز کرمانشاه مدیون خدمات شبانه‌روزی پرسنل انتظامی است

فرمانده انتظامی کرمانشاه گفت: امروزه کرمانشاه به یکی از امن‌ترین استان‌های کشور تبدیل‌شده است و این مهم حاصل تلاش پرسنل نیروی انتظامی در ارتقای امنیت مردم و جامعه است.

امنیت امروز کرمانشاه مدیون خدمات شبانه‌روزی پرسنل انتظامی است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، سردار منوچهر امان‌اللهی اظهار کرد: کشف سریع جرائم رخ‌داده و برخورد قاطعانه با مجرمان در راستای امنیت آفرینی همواره از برنامه‌های اولویت‌دار پلیس کرمانشاه بوده که خوشبختانه با تلاش‌های بی‌وقفه همکاران پلیس کرمانشاه به توفیقات خوبی در این خصوص دست‌یافتیم.

امان‌اللهی یادآوری کرد: امروز خرسندم اعلام کنم کرمانشاه به اذعان بسیاری از افراد خارج از مجموعه انتظامی به یکی از امن‌ترین استان‌های کشور تبدیل‌شده و بسیاری از مهمانان و گردشگرانی که به این استان سفرکرده‌اند از وضعیت موجود رضایت داشتند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه توجه به کارکنان و پرسنل انتظامی و حفظشان و منزلت آن‌ها را از دیگر برنامه‌های اولویت‌دار خود در استان ذکر کرد و گفت: همواره بر این اصل اعتقاد داشته‌ام که می‌توان با افزایششان و مقام پرسنل، راندمان کاری آن‌ها را در جهت خدمت گذاری بهتر به مردم ارتقاء بخشید.

وی بابیان اینکه این آخرین صبحگاهی است که در جمع کارکنان پلیس کرمانشاه حضور دارد، اظهار داشت: در مدت‌زمانی که مسئولیت خطیر حفظ نظم و امنیت این استان مرزی را بر عهده داشتم با تلاش همه همکاران به توقیفات خوبی دست‌یافتیم.

وی افزود: در این مدت با کمک و تلاش‌های مخلصانه تک‌تک کارکنان کادر و وظیفه انتظامی استان، امنیت خوبی در کرمانشاه برقرار و قدم‌های خوبی در این راستا برداشته شد، به‌گونه‌ای که عموم شهروندان در مراجعات خود به این موضوع اذعان داشتند.

امان‌اللهی تصریح کرد: مردم کرمانشاه این را بدانند هر خدمتی که صورت گرفته حاصل تلاش و مجاهدت تمام همکاران در نیروی انتظامی بوده و من به‌عنوان فرمانده این مجموعه کمترین نقش را داشتم، در مقابل بیشترین قصور کاری را نیز متوجه خود می‌دانم.

فرمانده انتظامی کرمانشاه با تأکید بر اینکه وی و دیگر کارکنان انتظامی استان هیچ هدفی جز خدمت گذاری صادقانه به مردم و ارتقاء امنیت دنبال نمی‌کردند، افزود: امیدوارم مردم نجیب و قدرشناس کرمانشاه این خدمت را از ما قبول کنند.

امان‌اللهی در پایان با تقدیر از همراهی عموم مردم و مسئولان با پلیس، از تک‌تک آن‌ها حلالیت طلبید و ابراز امیدواری کرد که سیر ارتقاء امنیت در استان کرمانشاه همچنان تداوم یابد.

گفتنی است که با حکم فرمانده ناجا، سردار علی‌اکبر جاویدان به‌عنوان فرمانده انتظامی پلیس کرمانشاه منصوب‌شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه